پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به کنگره جهانی علمای مقاومت بر تداوم مبارزه با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

شعارسال: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت برگزاری دومین همایش جهانی علمای مقاومت در لبنان پیامی خطاب به رئیس و شرکت‌کنندگان در این اتّحادیّه صادر کردند. متن پیام رهبر انقلاب که در مراسم افتتاحیه این همایش قرائت شد به این شرح است:

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم

عالم جلیل جناب آقای شیخ ماهر حمود

رئیس محترم اتّحادیّه‌ی جهانی علمای مقاومت

سلام بر شما و همه‌ی حضّار محترم این کنفرانس، مسئولیّت سنگین و فراموش‌نشدنی فلسطین بر دوش همه‌ی دنیای اسلام است. بی‌شک نخبگان علمی و روحانی و سیاسی و مسئولان کشورهای اسلامی بخش مهم‌تر این مسئولیّت را بر دوش دارند؛ این، مبارزه‌ای مقدّس و خوش‌عاقبت است؛ وعده‌ی الهی، نصرت قطعی در این مبارزه است. کنگره‌ی امروز شما بخشی از این حرکت عمومی و عظیم است.

از خدای متعال توفیق جمع شما را مسئلت میکنم و تداوم مبارزه‌ی متنوّع با رژیم متجاوز صهیونیست را به همه‌ی کسانی که این مسئولیّت بزرگ را احساس میکنند، توصیه میکنم.

والسّلام علیکم و رحمةاللّه

سیّدعلی خامنه‌ای

۹۶ / ۸ / ۸

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 10آبان1396، کدخبر: 643643: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین