پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۰۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
یک فعال و شتابدهنده استارت آپی با اشاره به اینکه با همکاری مجموعه فناوری پردیس نیازهای کودکان شناسایی و برای آنها محتواهایی در قالب سرگرمی و بازی تولید می شود، تصریح کرد: بخش محصولات فرهنگی در سبد خانواده کوچک است و راه سختی پیش روی استارت آپ های فرهنگی قرار دارد.

شعار سال: مسعود صفوی تهیه کننده انیمیشن و شتابدهنده استارت آپی با حضور در غرفه خبرگزاری پانا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به اینکه استارت آپ های دانش آموزی در زمینه ارایه محصولات فرهنگی پا گرفته اند ، گفت:دو سال پیش مجموعه فناوری پردیس به من پیشنهاد داد تابا مشارکت آنها شتاب دهنده ای در حوزه صنعت سزگرمی برای حمایت از استارت آپ های این حوزه ایجاد شود به همین دلیل مذاکرات اولیه آن انجام شد ه اما باید گفت در حوزه سرگرمی تجربیات اندکی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد:بر اساس بررسی های اولیه این شتاب دهنده راه اندازی شد و بیشترین استارت آپ هایی که به طور معمول در این حوزه فعال هستند گیم ها بوده اما تمایل من بیشتر بر این بود که انیمیشن ها فعال شوند .

صفوی ادامه داد:این انیمیشن های استارت آپی به صورت وب ارایه شده و برای ارایه به صدا و سیما نیستند و مدل بیزینسی آن تبلیغات است .

این فعال و شتابدهنده استارت آپی گفت:فعالیت هایی نیز در زمینه تولید و ایجاد بهتر محصولات فرهنگی ایجاد شد که می تواند محصولات عینی به صورت کتاب و عروسک بوده یا کانتنت باشد.

وی تصریح کرد:فروشگاههایی بر بستر اپلیکیشن محصولاتی که زیر دبستانی ها احتیاج دارند را ارایه می دهد و البته بستر آن راهنمایی هایی است که به والدین ارایه می شود تا این محصول را چگونه تهیه یا استفاده کنند.

این فعال و شتابدهنده استارت آپی خاطر نشان کرد:نیازهای کودکان شناسایی و برای آنها محتواهایی در قالب سرگرمی و بازی تولید می شود.

وی با بیان اینکه زمینه فعالیت استارت آپ ها با دشواری هایی همراه است ، خاطر نشان کرد:سبد تک مشتری که بیشتر صدا و سیماست و پس از آن خانواده مشتریان ما هستند اما بخش محصولات فرهنگی در سبد خانواده کوچک است و جاده سختی پیش روی استارت آپ های فرهنگی قرار دارد.

صفوی اظهار کرد :در سالهای گذشته مخابرات لاینی رو باز کرده تا سرویس هایی در این زمینه ارایه شود و بیشتر به جای اینکه سرویس ما بر محتوا باشد بر سیستم تشویق و هدایا استوار شده است.

وی گفت :به جای اینکه مصرف کننده که گوشی موبایل در دست اوست به خاطر دریافت تشویق ها مشتری محصول شود مناسب نیست و زمانی شرایط مناسب است که مشتری خریدار محصول باشد.

صفوی افزود:حجم محصولات فرهنگی که به زبان فارسی باشد اندک است و ما در تلاش هستیم تعداد محصولاتی را که به زبان فارسی ارایه می شود را افزایش دهیم .

وی گفت :استارت آپ های دانش آموزی نیز در این زمینه وجود دارند که به زودی محصول آنها آماده ارایه به بازار خواهد شد .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا ، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کدمطلب:679197، www.pana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین