پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد بز لزوم کاهش ساعت کاری بانوان تاکید کرد و گفت: ساعت کار بانوان باید به چهار ساعت در روز برسد.

شعار سال: آیت الله محمدرضا ناصری بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مسئله اشتغال زنان در جامعه اظهار داشت: زنان مسئولیت رسیدگی به امور منزل، همسرداری و فرزند داری را نیز بر عهده دارند بنابراین لازم است ساعت کار آن ها کاهش پیدا کند.

وی، زمان مناسب برای کار بانوان را چهار ساعت در روز اعلام کرد و افزود: زنان در بقیه ساعات روز می‌توانند به دیگر وظایف خود عمل کرده و برای حفظ بنیان خانواده تلاش کنند.

ناصری تاکید کرد: امروز در بسیاری از خانواده‌ها، شاغل بودن زنان به یک معضل و حتی آسیب اجتماعی تبدیل شده زیرا زن و مرد بعد از یک روز خسته کننده کاری، توانی برای رسیدگی به امور منزل و فرزندان خود ندارند و این امر مشکلات جدی به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه یزد با بیان اینکه بسیاری از مسائل باید در مرکز کشور حل و فصل شود، عنوان کرد: لازم است برای رفع مشکل اشتغال راهکارهای جدید به کار گرفته و نوآوری در این زمینه انجام شود.

وی تاکید کرد: در زمینه اشتغال باید راهکارهای جدید را در پیش بگیریم و این راهکارها را در جامعه اجرایی کنیم تا زمینه‌ای فراهم شود که بتوانیم برای جوانان اشتغال ایجاد نماییم.

امام جمعه یزد تصریح کرد: همه افرادی که اکنون در جامعه ما از آن ها به عنوان بیکار یاد می شود، واقعا بیکار نیستند بلکه مشکل اصلی آن ها تنبلی و رخوت است.

ناصری خاطرنشان کرد: عده ای دیگر از بیکاران نیز آماده انجام کار هستند و از انجام کار شرافتمندانه ابایی ندارند اما سر درگم هستند و نمی دانند باید از کجا شروع کنند و چه کاری انجام دهند.

ناصری ادامه داد: وظیفه نهادهایی نظیر وزارت کار است که طرح‌هایی دارای توجیه اقتصادی آماده داشته باشند و در اختیار این گروه از افراد جویای کار قرار دهند که البته این اقدام باید با توجه به توانمندی افراد انجام شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کد مطلب: 4130832 ، www.mehrnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین