پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۰۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
فرماندار بشرویه با بیان اینکه کشاورزی و دامداری درشهرستان باتوجه به خشکسالی ها مورد تهدید است، گفت: ایجاد صنایع کوچک و مشاغل خانگی باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

شعار سال: علیرضا زمان زاده فرماندار شهرستان بشرویه بعدازظهر چهارشنبه در کمیته اشتغال این شهرستان گفت: شغل اکثر مردم در شهرستان بشرویه کشاورزی و دامداری ست.

وی افزود: باتوجه به خشکسالی های اخیر و کمی بارندگی ها، وضعیت کشاورزی و دامداری نیز در این شهرستان مورد تهدید قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان بشرویه بیان کرد: امروز نیاز است تا مردم شهرستان بشرویه به سمت فعالیت ها و مشاغل دیگر روی آورند چرا که در آینده ای نه چندان دور علاوه بر اضافه شدن جمعیت افراد جویای کار ممکن است افراد شاغل در حوزه کشاورزی و دامداری نیز به جمع افراد بیکار بپیوندند.

زمان زاده اظهار داشت: شهرستان بشرویه پتانسیل های خوبی در بحث صنایع کوچک و مشاغل خانگی و به ویژه صنایع دستی دارد که میتوان با فعال تر نمودن این بخش ها در شهرستان برای افراد بسیاری زمینه اشتغال را فراهم کرد.

فرماندار شهرستان بشرویه گفت: درحال حاضر ما نیازمند ترویج فرهنگ کار و تلاش در شهرستان هستیم که مسئولان در این امر می توانند کمک شایان توجهی داشته باشند.

وی همچنین از بانک ها خواست تا به جهت اعطای تسهیلات به افرادی که قطعا قصد ایجاد اشتغال و راه اندازی کارگاهی را دارند همکاری بیشتری داشته باشند.

زمان زاده آمادگی خود را نیز به جهت هرگونه حمایت از افرادی که به دنبال ایجاد اشتغال برای خود و دیگران هستند را اعلام کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کدمطلب:4132047، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
با دادن وامهایی با سود بانکی اندک و بلند مدت که فرصت جا افتادن یک کسب و کار را در بازار بدهد میتوانیم به قدرت بخشی کشور کمک بسیار بزرگی بکنیم و با این کار هم.خودمان و هم کشورمان را ثروتمند کنیم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین