پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
فرمانده مرزبانی کشور گفت: کنگره جهانی اربعین برای جهان اسلام یک فرصت است.

شعار سالسردار قاسم رضایی امروز در بازدید میدانی از پایانه مرزی زرباطیه گفت: ما در مقطعی قرار گرفته ایم که مبارک و مزین است به زائرین اربعین حسینی یعنی مرز مهران و مرز زرباطیه، جایی که عاشقانی از ایران اسلامی برای پیوستن به گنگره عظیم اربعین عازم کربلای معلی و نجف هستند.

وی افزود: ما در مرز ایران و عراق یک عملیات مشترک در قرارگاه اربعین داریم، که حاصل آن این عملیات تسهیل در تردد زائران اربعین و تامین امنیت آنها است.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: فرمانده این قرار گاه امام حسین (ع) است و ما همه سرابازان اهل بیت (ع) هستیم، سربازنی هستیم که در این مقطع برای زائرین بستر تردد فراهم می کنیم.

سردار رضایی تصریحکرد: کنگره جهانی اربعین برای جهان اسلام یک فرصت است که جواب کوبنده ای به تمامی فتنه های استکبار باشد.

فرمانده ارشد مرزبانی کشور گفت: ایران اسلامی و عراق ید واحده هستند که می بینید در زیر پرچم امام حسین (ع) چه شوریدر آنها دیده می شود.

وی بیان کرد: امیدواریم اربعین امسال مشابه عملیات سال قبل بدون حادثه انجام شود و زائرین بدون هیچ حادثه ای از برکات این ایام بهره مند شوند.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان تصریح کرد: از دولت عراق که بستر تردد زائران حسینی را برای آنها فراهم کرد تشکر می کنم و انشاالله اجز زحماتشان با امام حسین (ع) باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کدمطلب:4132242، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین