پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از ۱۳ آبان امسال به عنوان روز ملی استکبارستیزی و اعلام انزجار از یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا نام برد.

شعار سال: حجت الاسلام محمدرضا بابازاده در خصوص روند برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان امسال اظهارداشت: روز ۱۳ آبان مردم آذربایجان غربی همزمان با سراسر ملت ایران، راهپیمایی پر از خشم و انزجار خود از آمریکا و ترامپ را با حضور گسترده برگزار می کنند.

وی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز ۱۳ آبان در ارومیه افزود: مسیر راهپیمایی امسال خیابان امام خمینی (ره) ارومیه از چهار راه عطایی آغاز و در میدان انقلاب به اتمام می رسد که زمان تجمع مردمی ساعت نه و دقیقه۳۰ بوده و حرکت از ساعت ۱۰ به طرف میدان انقلاب خواهد بود.

حجت الاسلام بابازاده، با اشاره به اینکه محل تجمع بانوان و دانش آموزان دختر خیابان امام خمینی (ره) است و مردم از مسیرهای مختلفی می توانند به راهپیمایی ملحق شوند عنوان کرد: سردار جوانی سخنران اصلی مراسم ۱۳ آبان ارومیه است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، با اشاره به برنامه های جنبی راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: ۳۸ تا پرچم آمریکا و اسرائیل به نشانه سی و هشتمین سال دشمنی آمریکا با ایران به آتش کشیده می شود، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور نفوذ و ترامپیسم و در طول مسیر از جمله برنامه های جنبی راهپیمایی است.

وی اضافه کرد: استکبار از ریشه کبر برگرفته می شود به معنای خود بزرگ بینی و دو معنا از آن استنباط می شود اول اینکه انسان هدف گزاری کند و قصد کند خود را به مقامات بالایی برساند که این نوع استکبار محمود و پسندیده است، وجه دوم آن به معنای برتری جویانه و افزون طلبی است، فردی که هیچ شایستگی ندارد ولی میخواهد خود بزرگ بینی کند و این وجه مذموم و ناپسند است.

حجت الاسلام بابازاده، افزود: از نظر قرآن استکبار ستیزی اصل همیشگی و دائمی بوده و تکلیف الهی بر انسان ها است و بر پیامبران تکلیف نبوی بوده از ابتدا، آنچنانکه بعد از عبادت خداوند، مهمترین خواسته خداوند متعال اجتناب از طاغوت است، خداوند از مومنان میخواهد از طاغوت اجتناب کنند و استکبار ستیز باشند بنابر این آیه مبارزه با استکبار مقطعی نبوده وسیره تمام انبیاست که می خواهند ریشه آن را از بین ببرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، با تاکید بر اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار است، بیان داشت: مبارزه با استکبار متعلق به تمام مردم است و به نوعی تکلیف الهی است مخصوصا امسال نسبت به سال های قبل باید راهپیمایی ۱۳ آبان را گسترده تر برگزار کنیم.

حجت الاسلام بابازاده، با اشاره به اهانت های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به مردم ایران گفت: امسال با توجه به یاوه گویی های ترامپ و اهانت های او به ایرانیان حضور مردم در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان آمریکا و ترامپ خواهد بود؛ ترامپ که سپاه پاسداران را جزو گروه های تروریستی قرار داد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی راهپیمایی امسال را در حمایت از سپاه این نیروی مقدسی که در طول انقلاب از خود رشادت نشان داده پر شور می کنند تا دشمنان مایوس می شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کد مطلب: 4131396، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین