پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به برگزاری هفت همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در این استان گفت: تاکنون بیش از ۴۰ درصد از تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان محقق شده است.

شعار سال: محمد همتیان عصر امروز در جمع خبرنگاران در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان سمنان اظهار داشت: درمجموع می‌توان گفت که با همایش‌های سرمایه‌گذاری که در استان سمنان برگزارشده است؛ بیش از 62 هزار میلیارد ریال تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی منعقدشده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ در قالب انعقاد 127 تفاهم‌نامه‌ سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این استان مورد توافق مدیران استان سمنان و سرمایه‌گذاران قرارگرفته است اضافه کرد: تاکنون بیش از 40 درصد این تفاهم‌نامه‌ها اجرایی شده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان امسال این آمار به بیش از 80 درصد خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به رویکرد جدید در این استان مبنی بر جذب سرمایه‌گذاران خارجی افزود: برنامه‌های ویژه‌ای را در این راستا در نظر گرفته‌ایم.

همتیان با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی ایران عنوان کرد: این همایش با محوریت معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان به سرمایه‌گذاران خارجی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام‌شده برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این همایش عنوان کرد: این همایش با حضور 400 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در تهران برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به زمان برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی ایران قرار است آذرماه امسال در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کدمطلب:1562881، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین