پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تصریح کرد: سازمان‌های تاکسیرانی هم مانند دیگر کسب‌وکارها باید خود را به نرم‌افزارهای اینترنتی جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان مجهز کنند.

شعارسال: سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تصریح کرد: سازمان‌های تاکسیرانی هم مانند دیگر کسب‌وکارها باید خود را به نرم‌افزارهای اینترنتی جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان مجهز کنند.

مرتضی ضامنی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در ادامه افزود: استفاده از تکنولوژی‌های نوین لازمه هر کسب‌وکاری است و پویایی هر حرفه به این است که خود را با تکنولوژی همراه کند و سازمان‌های تاکسیرانی هم باید خود را به نرم‌افزارهای اینترنتی جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان مجهز کنند.

ضامنی گفت: ولی فضای موجود فضایی است که یک سری شرکت فعالیت‌هایی را آغاز کرده‌اند و این فعالیت‌ها باید طبق قوانین و مقررات کشور در یک چارچوبی قرار بگیرد. اگر استفاده از تکنولوژی‌های نوین در کنار قوانین و مقررات بالادستی که همه ما در کشور ملزم به رعایت آن‌ها هستیم، قرار بگیرند آن زمان است که می‌توانیم خدماتی را شاهد باشیم که هم خدمات نوین باشد هم ایمن که گزندی از آن به شهروندان نرسد. 

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تصریح کرد: در حوزه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی جدیدی که وجود دارند در روزهای گذشته هم شاهد بودیم که اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه به علت عدم نظارت کافی در جذب راننده حوادثی اتفاق می‌افتد که باعث آزردگی خاطر جامعه خواهد شد. 

وی با بیان اینکه در شورای عالی ترافیک شهرهای کشور پیش‌نویس دستورالعملی را تحت عنوان دستورالعمل فعالیت تاکسی‌های اینترنتی آماده کرده‌ایم گفت: این دستورالعمل با مشارکت خود فعالین مجازی که در این حوزه ورود پیدا کرده‌اند، آماده شده که در کمیته فنی با حضور همین آقایان در حال بحث و بررسی است تا بتوانیم فضایی را فراهم کنیم که خدمات مطمئن و ایمن را در  چارچوب قانون برای مردم فراهم کنیم. 

ضامنی در پاسخ به این سؤال که آیا این اتحادیه هم به سمت به روز شدن می‌رود یا خیر گفت:قطعاً لازمه هر کسب‌وکاری است که به آن سمت برود. ما هم به‌صورت جدی شروع کرده و یک کارگروه فنی را تشکیل داده و فراخوان داده‌ایم که شرکت‌های بسیاری که در این زمینه فعال هستند نیز مراجعه کرده‌اند. 

وی تأکید کرد: شرکت‌های نامی در این حوزه ابراز تمایل کرده‌اند که در حوزه تاکسیرانی ورود کنند. همچنین یک بسته اقتصادی ویژه تاکسی با برند تاکسی هم ارائه شده و در حال جمع‌بندی در بسیاری از حوزه‌های تاکسیرانی شهرها است. به دنبال آن هستیم که با یک سری نرم‌افزارهایی که مفید باشند و در چارچوب قانون تنظیم شده باشند، بتوانیم تمام سامانه تاکسی شهری کشور را مجهز کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری رویداد 24، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کد خبر: 84833، www.rouydad24.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین