پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۲۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
وزارت خارجه سوریه حمله رژیم صهیونیستی به منطقه صنعتی در استان حمص را محکوم کرد.

شعارسال: وزارت خارجه سوریه دو نامه را درباره حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کارگاهی در منطقه صنعتی حسیاء در استان حمص به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت فرستاد.

در این نامه‌ها آمده است: این تجاوز جدید اسرائیل همزمان با صدمین سالروز معاهده شوم بالفور است. این نشان می‌دهد که اشغالگران اسرائیلی تنها به تروریسم دولتی علیه ساکنان عرب در فلسطین، سوریه و لبنان اکتفا نمی‌کنند بلکه نقش ناظر رسمی تروریسم را نیز برعهده دارند.

دمشق در این نامه‌ها از شورای امنیت خواست تجاوزات آشکار و مکرر اسرائیل را محکوم کرده و تدابیر فوری و جدی را برای توقف این تجاوزات و مجازات اسرائیل به دلیل حمایت از تروریسم اتخاذ کند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه یک کارگاه ساخت تجهیزات نظامی در منطقه صنعتی حسیاء واقع در حومه حمص در سوریه را مورد هدف قرار دادند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 12 آبان 1396 ، کدخبر: 3960812025 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین