پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۲۸۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی از آغاز همکاری‌های جدید آستان قدس رضوی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.

شعارسال: محمود شبستری در حاشیه افتتاحیه کنگره بین المللی CSI بیمارستان رضوی اظهار داشت: باید از خدمات بی‌نظیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد به آحاد جامعه قدردانی کرد، چرا که در سال‌های اخیر با مشکلات فراوانی در حوزه درمان روبه رو بوده‌ایم و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خوبی توانسته اند این مشکلات را مرتفع سازند.

وی افزود: آستان قدس رضوی به عنوان بازویی توانمند در عرصه های علمی برای همکاری های گسترده با وزارت بهداشت آماده است.

شبستری افزود: رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دوره جدید مدیریت آستان قدس رضوی عضو هیئت مدیره بیمارستان رضوی و یکی از ارکان حوزه سلامت آستان قدس رضوی خواهند بود که این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم.

وی اضافه کرد: رویکرد جدید آستان قدس رضوی نگاه خاص به حوزه علم و مرجعیت علمی است و هر بار که در جلسات با تولیت آستان قدس رضوی صحبت از نشست علمی به میان می‌آید، تولیت آستان قدس رضوی و قائم مقام ایشان نگاه ویژه‌ای به مباحث درمانی در آستان قدس رضوی دارند.

شبستری ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان خارجی این نشست علمی بیان کرد: قرار است طی برگزاری این نشست علمی 16 جراحی در اتاق های عمل بیمارستان رضوی صورت بگیرد که به صورت زنده از سالن همایش این بیمارستان پخش خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 12آبان1396، کدخبر: 1563744: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین