پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۳۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پايان گفت: در شهرستان سنندج ٤٨٠ قرارداد منعقد كرده‌ايم و متقاضيان زيادي نيز براي سرمايه‌گذاري اعلام آمادگي كرده‌اند.

شعار سال: محمد دره‌وزمی شامگاه چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات زیربنایی شهرک صنعتی سرنجیانه(شماره ٤) سنندج، اظهار کرد: شهرک صنعتی سرنجیانه یکی از پروژه‌های مهم و مورد تاکید استان کردستان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اعلام کرد: ٣٠٥ هکتار زمین به این پروژه اختصاص یافته است که ٢٥٤ هکتار آن طراحی شده و ٧٥ هکتار آن در فاز اول و 75 هکتار دیگر در فاز دوم اجرایی خواهد شد.

وی با یادآوری کمبود زمین و شرایط توپوگرافی سنندج و لزوم احداث شهرک صنعتی شماره 4 سنندج، گفت: غیر از این زمین، نقطه دیگری برای احداث این پروژه وجود نداشت.

دره‌وزمی افزود: در حال حاضر در سنندج سه شهرک صنعتی داریم که شهرک صنعتی شماره ٢ آن به نام شهرستان دهگلان تغییر یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پایان گفت: در شهرستان سنندج ٤٨٠ قرارداد منعقد کرده‌ایم و متقاضیان زیادی نیز برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده‌اند که با فراهم کردن آب، گاز و برق این شهرک ما نیز بقیه امور را پیش خواهیم برد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۱۱۰۰۰۱۰۵ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین