پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
درس خواندن و موفقیت در تحصیل پیش‌شرط اصلی استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی دانش‌آموزان بوده و نباید هیچ کاری دانش‌آموزان را از وظیفه اصلی آن‌ها یعنی درس خواندن غافل کند.

شعار سالمصطفی سالاری ظهر امروز در همایش تشکل‌های دانش‌آموزی در محل سالن غدیر استانداری گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز اظهار کرد: توفیق و سربلندی آینده استان در گرو توفیق و سربلندی معلمان و دانش‌آموزان است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان خودساخته در سربلندی و تأثیرگذاری جامعه نقش دارند، تصریح کرد: تمام متصدیان آموزش‌وپرورش باید برای به وجود آمدن انسان‌های خودساخته، اندیشمند و توانمند از بین همین دانش‌آموزان تمام تلاش‌های خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بخش عمده و مفیدی از عمر دانش‌آموزان در دست متصدیان آموزش‌وپرورش است و خانواده‌ها در بخش بعدی قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها فرزندان خود را به‌عنوان امانت در دست متصدیان آموزش‌وپرورش قرار می‌دهند و در راه شکوفایی فرزندان خود از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنند.

سالاری با تصریح براینکه بر روی ارتقای جایگاه درس خواندن دانش‌آموزان باید دقیق‌تر برنامه‌ریزی شود، بیان کرد: ممکن است یک تحسین به‌موقع معلم، مدیر و حتی مسئولین دستگاه‌های اجرایی نظیر فرماندار، شهردار و بخشدار، راه دانش‌آموز را به سمت‌وسوی موفقیت و پیشرفت در جامعه هموار کند.

استاندار گیلان الصاق و اعلام اسم دانش‌آموزان نمونه در معابر عمومی و صداوسیما را از نمونه‌های خوب تحسین دانست و افزود: پیشنهاد می‌شود در سیمای استان نسبت به تشویق دانش‌آموزان ممتاز و برجسته مسابقات فرهنگی با جوایز نفیس فرهنگی و غیرمالی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان قوی و موفق اهداف تشکیلاتی و اجتماعی خود را سال‌به‌سال جلوتر می‌برند، گفت: توانمندی دانش‌آموزان ممتاز و برجسته از طریق تحسین و مشورت دادن به خانواده‌ها باید در اولویت کار متصدیان آموزش‌وپرورش و دیگر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط قرار گیرد.

سالاری با تأکید براینکه در استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی باید انسان‌های توانمند داشته باشیم، خاطرنشان کرد: درس خواندن و موفقیت در تحصیل پیش‌شرط اصلی استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی دانش‌آموزان بوده و نباید هیچ کاری دانش‌آموزان را از وظیفه اصلی آن‌ها یعنی درس خواندن غافل کند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان فعالیت دانش‌آموزان در تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی را با رویکردهای آموزشی دانست و تصریح کرد: بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی، شورای دانش‌آموزی و انجمن اسلامی دانش‌آموزی از جمله تشکل‌های چهارگانه فعال برای دانش‌آموزان است.

استاندار گیلان سلاح و سنگر دانش‌آموزان در بسیج دانش‌آموزی را قلم و مدرسه آن‌ها دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان در سازمان دانش‌آموزی جمعی فکر کردن، جمعی تصمیم گرفتن و با یکدیگر مشورت کردن را یاد می‌گیرند تا در آینده خود برای مسئولیت‌های مهم‌تر آماده کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۱۱۰۰۰۶۲۵ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین