پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
معاون دریایی سازمان حفاظت محیط ‌زیست کشور گفت: بعضی از اوقات به دلیل جابجایی مسؤولان و همچنین به دلیل اتمام بودجه، پروژه مجتمع بندری بندرخمیر توقف داشته که این مدت باید از کل زمان توقف کم کنیم و مدتی از این توقف هم بابت اختلاف‌ نظر سازمان‌ها بوده و این‌طور نبوده که کل توقف‌ها توسط محیط ‌زیست بود.

شعار سال: پروین فرشچی معاون دریایی سازمان حفاظت محیط ‌زیست کشور عصر امروز در نشست بررسی مشکلات پیش‌روی پروژه مجتمع بندری بندرخمیر، اظهار داشت: دو بار از این پروژه بازدید کردم و به ‌عنوان یک ایرانی این خیلی بد است که اجرای پروژه این‌قدر طول بکشد.

وی اضافه کرد: بعضی از اوقات به دلیل جابجایی مسؤولان و همچنین به دلیل اتمام بودجه، پروژه مجتمع بندری بندرخمیر توقف داشته که این مدت باید از کل زمان توقف کم کنیم و مدتی از این توقف هم بابت اختلاف‌ نظر سازمان‌ها بوده و این‌طور نبوده که کل توقف‌ها توسط محیط ‌زیست بود.

معاون دریایی سازمان حفاظت محیط ‌زیست کشور با اشاره به اینکه جانمایی و استقرار اصل و پیش‌فرض این پروژه‌ها است و نمی‌توانم ادعا کنم که جانمایی نشده است، افزود: این معاونت موافقت کرد ارزیابی توسط هر دو نهاد یعنی اداره بنادر و محیط ‌زیست انجام شود و امیدوارم با آغاز مجدد فعالیت پروژه، مطالعات دقیقی صورت گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۱۱۰۰۱۰۸۰ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین