پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۳۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
امام‌جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز علاوه بر تشریح لزوم استکبارستیزی به توطئه‌های آمریکا نیز اشاره کردند و در ادامه مراسم اربعین را از عوامل معرفی امام حسین (ع) به جهانیان دانستند و از برنامه‌ریزی مسؤولان استان فارس در روز 7 آبان سپاسگزاری کردند.

شعار سال: آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌هایظهر امروز نماز جمعه این شهربا اشاره به اینکه «مستکبر» از واژه‌های قرآنی است که مهم‌ترین ویژگی آن وجود برتری خود بر دیگران است که امروز در برخی کشورها دیده می‌شود، اظهار داشت: انبیاء همواره با مستکبرین سر جنگ داشتند و هیچ‌گاه با آن‌ها کنار نیامدند؛ انقلاب اسلامی هم همین راه را ادامه داد و امام (ره ) نیز آمریکا را در رأس مستکبرین نام برد که مبارزه با آمریکا بر همه امور مقدم است و با مذاکره و سایر مسائل رابطه ایران و آمریکا تغییر نخواهد کرد.

وی ادامه داد: پیامبران همواره در کنار مستضعفین بودند و هیچ پیامبری در کاخ پادشاهی به ضرر ملتش حضور نیافت و از مستکبران زمان خویش کمک نگرفت بلکه با آن‌ها مبارزه می‌کردند.

ایمانی بابیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم کشورمان است، افزود: تفرقه بینداز و حکومت کن همان کاری بود که فرعون انجام داد و آمریکا علاوه بر تفرقه‌اندازی با تشدید تحریم‌ها به دنبال فشار بیشتر بر مردم ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تأکید کرد: روز ۱۳ آبان که به‌عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار» نام‌گذاری شده است، تنها به دانش‌آموزان و دانشجویان تعلق ندارد بلکه متعلق به همه مردم است.

وی یادآور شد: مسئولیت ما مقاومت در برابر استکبار است و این جزء فرهنگ عمومی ما باید باشد.

امام‌جمعه شیراز با اشاره به حضور مردم از گوشه و کنار جهان در مراسم اربعین و نشانه‌های مؤمن که نماز و زیارت اربعین است، گفت: همان‌طور که نماز فحشا و منکر را دور می‌کند، اربعین عامل معرفی امام حسین (ع) به جهانیان است که معنای حقیقی را نیز به انسان‌ها ارزانی می‌دارد.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) مردم را از جهل نجات داد و امام حسین (ع) نیز با شهادتش مردم را از جهل علم و جهالت عملی نجات داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس بابیان اینکه از همه‌ی مسئولین و دست‌اندرکاران استان فارس با تمام وجود سپاسگزارم که لااقل بخشی از مردم را در یک روز از گناهان عدیده و معاصی کبیره نجات دادند، خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته در روز هفتم آبان بدحجابی نبود بلکه بی‌حجابی مطلق بود، گناهانی بود که من شرم دارم در خطبه‌های نماز جمعه بگویم.

وی ادامه داد: در این روز شعارهای هنجارشکنی علیه نظام سر داده می‌شد ومسؤولان استان بدون اینکه خسارت و هزینه‌ای وارد کنند، توانستند با برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده مقابل این حرکت عظیم بایستند درحالی‌که تبلیغات گسترده‌ای برای حضور انجام‌شده بود.

ایمانی افزود: رسانه‌های وابسته بهمسؤولان ما فحش و ناسزا دادند و حتی از ادبیات گاوچران‌ها استفاده کردند اما چون کار برای خدا بود این تهمت‌ها و ناسزاگویی‌ها تأثیری ندارد، آن‌ها بی‌منطقی خودشان را این‌چنین آشکار می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 12 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۱۲۰۰۰۴۲۱ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین