پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
در گزارش کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل آمده است دست کم ۳ میلیون نفر در جهان وجود دارند که بدون تابعیت هستند.

شعار سال: در گزارش کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل آمده است دست کم ۳ میلیون نفر در جهان وجود دارند که بدون تابعیت هستند. این کمیساریا اضافه می کند اکثر افراد بدون تابعیت از اقلیت ها هستند و همین موضوع آنها را از هویت، حقوق و فرصت های شغلی محروم می کند.

اقلیت مسلمان روهینگیا در میانمار که کشوری با اکثریت بودایی است، بزرگترین اقلیت بدون تابعیت جهان به شمار می روند و ۶۰۰ هزار نفر از آنها از خشونت ها به بنگلادش فرار کرده اند.

کمیساریای پناهندگان سازمان ملل در گزارش خود از دولت ها خواسته است اقدامات تبعیض آمیز علیه اقلیت ها را تا سال ۲۰۲۴ متوقف کنند.

گزارش یاد شده، همچنین افزوده است که بسیاری از کردهای سوریه و اقلیت رم در جمهوری یوگسلاوی سابق و اقلیت بمبا در کنیا تا نسل ها در سرزمین خود بدون تابعیت زندگی کرده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نامه ، تاریخ انتشار 13 آبان 96، کدمطلب:842181، www.namehnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین