پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
نخست وزیر انگلیس وزیر دفاع جدید این کشور را معرفی کرد.

شعارسال: به نقل از بی‌بی‌سی، "گاوین ویلیامسون" به عنوان وزیر دفاع جدید انگلیس تعیین شد.

ویلیامسون جایگزین "مایکل فالون" شده که به دلیل اتهامات آزار جنسی مجبور به کناره‌گیری از سمت خود گردید.

گاوین از سال 2010 تا کنون به عنوان نماینده استاتفورد شایر جنوبی در مجلس انگلیس فعالیت داشته است.

مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس با حضور مقابل دوربینهای تلویزیون به طور رسمی استعفای خود را اعلام کرد.

وی علت استعفای خود را انجام رفتارهایی دون شان افرادی که از آنها نمایندگی می کند اعلام و اضافه کرد: اگر چه برخی از مواردی که درباره نمایندگان مجلس گفته می شود نادرست است اما من می پذیرم که در گذشته رفتاری از من سر زده است که در شان جایگاه من که نظامیان را نمایندگی می کنم نبوده است و من به همین علت استعفا می دهم.

نخست وزیر انگلیس نیز با پذیرش استعفای فالون از عملکرد وی در دوره چهار نخست وزیر قدردانی کرد.

دوره تازه ای از افشای رسوایی های اخلاقی این بار در پارلمان انگلیس واکنشهای گسترده ای را در دولت، مجلس و رسانه ها در این کشور در پی داشته است و با توجه به دربرگیری شمار قابل توجهی از نمایندگان، وزیران و دیگر صاحب منصبان؛ پیش بینی می شود این ماجرا در روزهای آینده دامنه گسترده تری پیدا کند.

همچنین ­به دنبال افزایش واکنش ها به رسوایی های جنسی در پارلمان انگلیس، ترزا می، نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه از سران احزاب سیاسی خواست روز دوشنبه آتی جلسه ای برگزار شود تا در آن به بررسی مسئله آزار و اذیت جنسی برخی کارکنان مجلس عوام پرداخته شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11آبان1396، کدخبر: 1563322: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین