پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره بازرسی باید جلوی سودجویان خدمات اربعین را بگیرد تا بیش از این مردم را به خدا، دین و پیغمبر بدبین نکنند.

شعارسال: مسعود رضایی در پاسخ به این سؤال که چرا خدمات سفر به کربلا در آستانه اربعین چند برابر شده است، اظهار داشت: بدون شک باید جلوی سودجویان گرفته شود چراکه آموزه‌های دینی به ما گفته اگر می‌خواهیم مردم به هدف الهی نزدیک‌تر شوند، باید اسباب و وسایل آن را نیز مهیا کنیم.

وی افزود: کارهایی که در جهت گران کردن خدمات اربعین انجام می‌شود، احتمالاً از سر جهالت و نادانی است که این افراد به دنبال سودجویی هستند.

رضایی با اشاره به فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: فراهم کردن بستر مناسب برای آرامش مردم در راه دین‌داری نیز یک امربه‌معروف است.

این نماینده مجلس همچنین گفت: انتظار می‌رود اداره‌هایی که بانی این موضوع هستند مانند اداره بازرسی ورود پیداکرده و اگر تخلفی در بحث بالا بردن هزینه خدمات اربعین صورت گرفته، جلوی این قضیه را بگیرند.

وی اضافه کرد: مجموعه استانداری یا فرمانداری نیز باید به این مسئله رسیدگی کنند و جلوی سودجویان را بگیرند تا این افراد بیش از این مردم را به خدا، دین و پیغمبر بدبین نکنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13آبان1396، کدخبر: 13960811000478: www.fars.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین