پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۵۴۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری برنامه‌‏های عزاداری و سخنرانی شبستان معارف حسینی(ع) واقع در مسجد گوهرشاد در هفته جاری که مصادف با اربعین حسینی است، خبر داد.

شعار سال: حجت‌الاسلام سید‌جلال حسینی اظهار داشت: از شب اول محرم تاکنون ویژه برنامه‌های عزاداری و سوگواری و قرائت زیارت عاشورا چندین نوبت در اماکن متبرکه رضوی همچون رواق‌هایامام خمینی(ره)، دارالحجه، حضرت زهرا(س)، حضرت معصومه(س)،دارالرحمه،دارالمرحمه،دارالهدایهو ... با حضورزائرانعزادار در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: امسال برای دومین سال متوالی در ساعات مختلف شبانه‌روز مجلس عزای حسینی در شبستان معارف حسینی حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

معاونتبلیغات آستان قدس رضویتصریح کرد: با شروع دهه دوم ماه صفر که مصادف با اربعین حسینی است، برنامه عزاداری و سوگواری این شبستان تغییر پیدا کرده و هر روز بعد از نماز صبح و قبل و بعد از نمازهای ظهر و عصر و مغرب و عشاء مراسم روضه‌خوانی و ذکر مصیبت در این مکان در حال برگزاری است.

وی گفت: بیان سیره و حدیث از ائمه معصومین(ع)، عبرت‏های عاشورا، ویژگی تربیت دینی در مکتب امام حسین(ع)، اربعین در سیره اهل بیت(ع)، سیره تربیتی پیامبر اکرم(ص) و فضیلت زیارت از موضوعاتی است که در این مجالس تبیین می‏‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه حجج‌اسلام و المسلمین سید جعفر طباطبائی، مشیری امجدی‏‌زاده، سرچاهی و مجتبوی را به عنوان سخنرانان شبستان معارف حسینی معرفی و عنوان کرد: طبق ارزیابی‏‌های صورت گرفته، برنامه‏‌های این شبستان با استقبال گرم زائران مواجه شده است.

وی از قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت و سینه‌زنی در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در دیگر اماکن و رواق‌های حرم مطهر رضوی نیز برنامه سخنرانی و عزاداری تدارک دیده شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 13 آبان 96 ، کد مطلب: 1564300: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین