پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن در فرهنگ ما به شدت نفوذ کرده است، گفت: مسئولان و خانواده‌ها باید نسبت به تربیت فرزندان این جامعه حساس باشند.

شعار سال: آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه فرهنگ عمومی ما متاسفانه تحت تاثیر نفوذ دشمن قرار گرفته و دشمن تا حد زیادی توانسته بر فرهنگ جامعه ما اثر بگذارد، اظهار داشت: مسئولان و مردم نباید نسبت به این نفوذ و تهاجم بی توجه باشند بلکه باید نسبت به تربیت فرزندان این جامعه به ویژه تربیت دینی آنها حساسیت نشان دهند.

وی افزود: دشمنان به دنبال تغییر فرهنگ مردم هستند و در تلاشند تا فرهنگ‌ها و سبک غلط زندگی غربی را که هیچ تناسبی با جامعه ما ندارد، در میان ترویج دهند و از این مسیر به همه اهداف خود دست پیدا کنند.

امام جمعه یزد بیان کرد: ما در فرهنگ غلط غربی شاهد خیانت افراد خانواده به یکدیگر، محبت افراطی به حیوانات، جایگزین کردن حیوانات به جای انسان در زندگی اجتماعی و .... هستیم و آنها می‌خواهند همین فرهنگ را در جامعه ما که برای خانواده به عنوان مقدس ترین بنیان اجتماعی ارزش بسیاری قائل است، ترویج دهند.

ناصری تصریح کرد: مسئولان ما باید با اتخاذ تدابیری مانع ترویج این فرهنگ شوند به ویژه در استانی نظیر یزد که مردم آن پیشینه فرهنگی و مذهبی غنی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث ۱۳ آبان بیان کرد: تبعید امام خمینی (ره) در چنین روزی، آغاز سرفصل جدیدی از مبارزات انقلاب اسلامی بود و این مبارزات در ۱۳ آبان ۵۷ به اوج خود رسید و در ۱۳ آبان ۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی گامی در مسیر تثبیت انقلاب اسلامی بود.

وی بیان کرد: مردم باید این وقایع تاریخی را که نشان از روحیه استکبارستیزی ما دارد، همواره گرامی بدارند و در راهپیمایی این روز باشکوه کنند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معرفی استاندار جدید یزد اظهار داشت: مسئولان این موضوع را در نظر داشته باشند که یزد از جمله شهرهای مذهبی کشور است و این استان با القاب و عناوینی همچون حسینیه ایران، دارالعباده و ... شناخته می شود.

وی تاکید کرد: همه مسئولان باید برای حفظ خوشنامی یزد تلاش کنند و اصلاح فرهنگ عمومی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 12 آبان 96 ، کد مطلب: 4133367: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین