پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۶۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: اداره کل اوقاف تمام استان‌های کشور موظف به برپایی موکب در ایران و عراق برای زوار اربعین شده‌اند.
شعارسال: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: اداره کل اوقاف تمام استان‌های کشور موظف به برپایی موکب در ایران و عراق برای زوار اربعین شده‌اند.

سید میثم حسینی در حاشیه برپایی موکب 4استان فارس، بوشهر،کهکیلویه وبویراحمد و هرمزگان در محل شلمچه اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور هر استان را مکلف و موظف کرده که برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین در یک نقطه مستقرشده و در مرز ایران و عراق فعالیت کنند.

وی افزود: موکب برخی از استان‌ها نیز در کشور عراق و در مسیر زوار برپا شده‌اند.

این مقام مسؤول همچنین در مورد موکب برپاشده توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه 4 استان فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و هرمزگان در مرز شلمچه نیز گفت: برنامه‌ریزی ما این است که روزانه خدمات را در این موکب بیشتر کنیم.

حسینی اضافه کرد: از روزی که موکب برپاشده روزانه 500 پرس غذا در ظهر و شب به‌صورت جداگانه طبخ و به زوار ارائه‌شده و پیش‌بینی می‌شود با رسیدن به‌روزهای پایانی و افزایش جمعیت این تعداد به 2 هزار و 500 پرس غذا برسد.

وی همچنین در مورد تعداد موکب های استان فارس نیزخاطرنشان کرد: تمامی مسیرهای خروجی استان فارس به سمت مرزها دارای موکب هستند که از آن جمله می‌توان به موکب امام‌زاده حسن در شهر کوپن، یک موکب در ممسنی و همچنین موکب اقلید اشاره کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13 آبان 1396، کدخبر: 13960811000469، www.fars.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین