پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۶۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
امام جمعه سنندج با اشاره به اهمیت حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: راهپیمایی این روز بیانگر نفرت و انزجار مردم از استکبار جهانی است.
شعارسال: امام جمعه سنندج با اشاره به اهمیت حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: راهپیمایی این روز بیانگر نفرت و انزجار مردم از استکبار جهانی است.

ماموستا عبدالرحمن خدایی ، با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در عرصه استکبارستیزی، همگام با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در راهپیمایی ۱۳ آبان، ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه ملت شریف ایران همیشه و در همه حال پشتیبان مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، عنوان کرد: همه مردم با شکوه‌تر از گذشته برای نشان‌دادن انزجار و نفرت خود از استکبار جهانی و عاجز ماندن دشمنان ایران از خلق توطئه، در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد.

امام جمعه سنندج، با اشاره به سخنان سخیف و یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا، افزود: ترامپ می‌خواهد به هر نحوی نفاق و تفرقه در میان مردم و مسلمین ایجاد کند، اما ملت ایران دشمن‌شناس هستند و با اتحاد و همبستگی خود با مسئولین نظام، نقشه دشمنان را همواره نقش برآب می‌کنند.

خدایی تاکید کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال به واسطه سخنان پوچ، بی‌معنی و سخیف ترامپ گسترده‌تر و مردمی‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و حضور همه اقشار جامعه در این راهپیمایی باشکوه همبستگی و اتحاد ملت ایران و حمایت از رهبر انقلاب را نشان خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور خاطرات تلخ و شیرین در تقویم جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: روز ۱۳ آبان یادآور سه حادثه مهم «تبعید امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان سال۴۳، روز دانش‌آموز ۱۳ آبان سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی ۱۳ آبان سال ۵۸» است.

امام جمعه سنندج، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بیانگر نفرت مردم ایران از یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است.

خدایی در پایان تصریح کرد: بهره‌گیری از بستر یوم‌الله ۱۳ آبان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم دانش‌آموزان شهید در ۱۳ آبان سال ۵۷ در مقابل دانشگاه تهران به دست رژیم پهلوی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13 آبان 1396، کدخبر: 13960813000032، www.kordestan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین