پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با تشکیل چشمه‌های گرد و خاک در کشور عراق و عربستان هوای استان در بعداز‌ظهر امروز و فردا برای گروه حساس ناسالم است.
شعارسال: معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با تشکیل چشمه‌های گرد و خاک در کشور عراق و عربستان هوای استان در بعداز‌ظهر امروز و فردا برای گروه حساس ناسالم است.

مهرداد قطره ، اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی برای سه روز آینده، آسمانی کمی‌ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه طی این مدت غبار رقیق محلی در برخی نقاط چهارمحال و بختیاری انتظار می‌رود، افزود: با تشکیل چشمه‌های گرد و خاک در کشور عراق و عربستان هوای استان در بعداز ظهر امروز و فردا برای گروه حساس ناسالم است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حداقل دمای صبح امروز شهرکرد 2 درجه بالای صفر گزارش شده است، اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته بیشینه دمای شهرکرد 20 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و لردگان 24 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است.

قطره از کاهش 2 تا 3 درجه‌ای دمای استان طی 3 روز آینده خبر و ادامه داد: انتظار می‌رود حداقل دمای شهرکرد صبح فردا به منفی یک درجه سانتی‌گراد برسد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13 آبان 1396، کدخبر: 13960813000234، www.chaharmahal-bakhtiari.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین