پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۵۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
دکتر حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علی بهادر را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب کرد.

شعار سال: در بخشی از این حکم انتصاب خطاب به علی بهادر آمده است: از جناب عالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیات علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش های حوزه ماموریت خود و در چهارچوب اسناد بالادستی به ویژه سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های ارایه شده توسط اینجانب در صحن مجلس شورای اسلامی، اقدامات را انجام دهید.

تشویق، ترغیب و توجه ویژه به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی، تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم به ویژه محرومان و نیازمندان، عملیاتی کردن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم، اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت، حمایت و تقویت پژوهش و نوآوری و تلاش برای جهت دهی به پژوهش و طرح های مهم تحقیقاتی که می تواند فرآیند محصولات و ارتقای سلامت را تقویت کند از جمله خواست های وزیر بهداشت از سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

دراین حکم بر لزوم ارتقای برنامه های جاری حوزه های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و دانشجویی، صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی، توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود و برنامه ریزی و اجرا برای رصد، مدیریت و مطالبه اصلاح مولفه های اجتماعی برای پیشگیری و کنترل تهدید کننده های سلامت واعمال رویکرد اجتماع محور سلامت از طریق توانمندسازی تشکل های مردم نهاد و توسعه، تقویت خیریه های سلامت نیز تاکید شده است.

قاضی زاده هاشمی، همچنین بر لزوم رعایت اعتدال، توان مندی و شایسته سالاری در انتصاب ها، تکریم اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه سلامت تاکید کرده و گفته است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

علی بهادر، فوق تخصص جراحی اطفال و استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همچنین در پیامی از خدمات دکتر محمد هادی ایمانیه، رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از سال 84 به مدت 12 سال ریاست این دانشگاه را بر عهده داشت، تقدیر کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 13 آبان 96، کد مطلب: 82719327 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین