پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۵۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت : اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی و توجه به بخش خصوصی و تعاونی ها راهبردی ارزشمند برای رفع مشکل بیکاری در این استان است.

شعار سال: محمود قنبری روز یکشنبه افزود : اجرای دقیق برنامه ششم توسعه و منویات رهبر انقلاب همواره مورد توجه دستگاه های اجرایی سمنان برای افزایش توسعه و آبادانی بوده است.

وی خاطرنشان کرد : در دولت تدبیر و امید هم افزایی بسیار مطلوبی برای کاهش آمار بیکاری در استان سمنان به وجود آمد و کاهش نرخ بیکاری از 12.5 درصد در سال 92 به 9.2 درصد در سال 96 نمونه از این همدلی و اتحاد برای گره گشایی مشکلات از سوی دستگاه های اجرایی دارد.

معاون استاندار سمنان اضافه کرد : بیش از 85 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه اقتصادی در دو سال گذشته با سرمایه گذاران بخش خصوصی در سمنان منعقد شد که این امر در میان مدت زمینه اشتغالزایی پایدار را در استان فراهم می‌کند.

وی با بیان این که منتقدان دولت تدبیر و امید در بیان عملکرد این دولت خدمتگزار باید واقع بین تر باشند، تصریح کرد : اجرایی شدن بیش از 80 درصد از تفاهم نامه های سرمایه گذاری 27 هزار میلیارد ریالی استانداری با بخش خصوصی نمونه ای کوچک از اقدامات این دولت ارزشی در سمنان است.

قنبری اضافه کرد : برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار باید از تفکر جناحی و حزبی پرهیز کرد و باید هر مسوولی که به هرمیزانی که می تواند برای رشد و توسعه ایران اسلامی می تواند گام بردارد، تلاش کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد : اقتصاد مقاومتی به عنوان یک الگوی مدون و کاربردی مدنظر دستگاه های اجرایی قرار گیرد که با این راهبرد منسجم می توان برای عزت ملی ایران اسلامی گام برداشت.

در شش ماه اول سال 96، نرخ بیکاری در استان سمنان 8.9 درصد و سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات نه هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 85 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.

استان بیش از 700 هزار نفری سمنان یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 14 آبان 96، کد مطلب: 82719811 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین