پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری برای خروج از محرومیت نیازمند نگاه ویژه مسئولان ملی است.

شعار سال: حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام 13 آبان ماه در نشست رئیس سابق شورای شهر تهران با تأکید بر این که استان چهارمحال و بختیاری برای خروج از محرومیت نیازمند نگاه ویژه مسئولان ملی است، گفت: متأسفانه این استان و چند استان دیگر در کشور در محرومیت به سر می‌برند که اگر یک نگاه ویژه در سطح کلان نظام به آنان صورت نگیرد به همین شکل باقی خواهند ماند و همچنان به عنوان استان محروم از آنها یاد خواهند شد.
وی افزود: بعد از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی در شأن این نظام و انقلاب نیست که همچنان به برخی از استان‌های کشور استان محروم بگویند که خروج از این وضعیت نیازمند یک نگاه ویژه و اساسی به این استان‌ها است.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر روی مسئله عدالت، گفت: توزیع امکانات باید عدالت محورانه باشد و برنامه‌ریزی‌ها درست صورت بگیرد به گونه‌ای که استان‌های محروم همچون چهارمحال و بختیاری طی چند سال مشکلات و کمبودهای اساسی آن‌ها برطرف شود و یکسان و هم تراز با دیگر استان‌های برخوردار و درحال توسعه بشوند.
حجت‌الاسلام نکونام در ادامه اظهار کرد: چنین توزیعی قطعاً مایه آبرو و بالندگی نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه این مسئله محرومیت‌زدایی و دغدغه بسیار اساسی و کلیدی، بارها برای مسئولانی که از کشور به استان سفر کرده‌اند، بیان شده است، تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری برای خروج از محرومیت نیازمند نگاه ویژه مسئولان ملی است.
حجت الاسلام نکونام با تاکید بر این که استان ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار غنی برای شکوفایی و پیشرفت دارد تصریح کرد:گردشگری، کشاورزی، دامداری و تا حدودی صنعت از جمله استعدادهای این استان هستند که اگر مسئولان ملی نسبت به آن‌ها برنامه‌ریزی و فعالیت جدی و اساسی داشته باشند، قطعاً مایه رشد و توسعه استان خواهد شد.
مهدی چمران، رئیس سابق شورای شهر تهران نیز بر ایجاد تحول و حرکت در کسب و کار مردم تأکید کرد و گفت: اگر بازار استان رونق و توسعه داخلی خودش را داشته باشد قطعاً خودش می‌تواند بسیار از نیازها و کاستی‌های درونی خودش را برطرف کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 968-885-5: www.shahrekord.isna.ir
اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین