پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۹۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
استاندار یزد گفت: تحرک بخشی به همه دستگاه ها برای تحقق برنامه ها و رفع مشکلات استان باید افزایش یابد .

شعار سال: محمود زمانی قمی روز شنبه در نخستین روز فعالیت کاری خود در استان یزد و در آیین معارفه ای که با حضور وزیر کشور برگزار شد، ضمن تقدیر از اعتماد دولت افزود: تلاش می کنم تا سیاست های دولت تدبیر و امید در استان یزد اجرا شود.

وی با بیان اینکه تمام احزاب و گروه ها و تشکل ها باید با این ویژگی با من گفت وگو کنند، ادامه داد: من دارای گرایش سیاسی مشخص بوده و مدیر سیاسی هستم ، اما فعال سیاسی نیستم.

زمانی قمی با تقدیر از استانداران قبلی این استان، امام جمعه یزد را محور وحدت دانست و تصریح کرد: دفاع از حقوق شهروندان و اقلیت ها طبق قانون اساسی، انتقال آب، پرداختن به رفع مشکلات واحدهای تولیدی، توسعه اقتصاد دانش بنیان و مرتبط کردن مراکز صنعتی با دانشگاه ها از مهمترین اولویت هایی است که باید در استان یزد پیگیری شود.

***

استاندار سابق یزد نیز در این آیین با تقدیر از شخصیت های مختلف استان گفت: گزارش عملکرد دولت تدبیر و امید به صورت مکتوب منتشر شده است .

سیدمحمد میرمحمدی شتاب بخشی به اجرای طرح خط دوم انتقال آب به استان را نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه دانست و افزود: تا کنون 95 درصد روستاهای استان از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی برخوردار شده اند.

وی افزایش دو برابری تولید برق، هشت برابر شدن پهنای باند اینترنت استان، افزایش روستاهای دارای گاز استان به 170روستا، ایجاد 170 کیلومتر بزرگراه، 300 کیلومتر راه روستایی و 240 کیلومتر راه آهن با پیشرفت 80 درصدی را بخشی از دستاوردهای دولت در چهار سال گذشته در استان یزد برشمرد.

استاندار سابق یزد ، راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی، تداوم برتری 24 ساله دانش آموزان یزدی در قبولی کنکور سراسری، افزایش 50 درصدی توسعه سیستم آبیاری های نوین و ثبت جهانی بافت تاریخی یزد را از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این استان اعلام کرد.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: ثبت جهانی بافت تاریخی یزد بزرگترین فرصت برای استان است و از سوی دیگر تنزل خوشنامی یزدی ها بزرگترین و مهمترین تهدید برای این استان محسوب می شود .

وی با بیان اینکه هیچ خبرنگاری در زمان من با وجود برخی بداخلاقی ها، بخاطر انتقاد به استانداری احضار نشد، تأکید کرد: من در برخی زمینه ها همچون خوش خدمتی به اشخاص خاص ناتوان بودم و تلاش های زیادی نیز برای تکمیل دو بانده شدن جاده بافق به یزد و راه اندازی کتابخانه مرکزی انجام دادم ولی این طرح ها به اتمام نرسید که امیدوارم بزودی این موارد هم محقق شود.

در این آیین که با حضور وزیر کشور برگزار شد، از خدمات سیدمحمد میرمحمدی دوازدهمین استاندار یزد تقدیر و محمود زمانی قمی به عنوان سیزدهمین استاندار این استان معارفه شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 13 آبان 96، کد مطلب: 82719326 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین