پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
بخشدار سنگر با اشاره به‌جای خالی محیط‌زیست و بهداشت در منطقه سراوان رشت گفت: همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا مسئله سراوان حل شود.

شعار سال: رحیم رحیمی امروز در کمیته مدیریت پسماند شهرستان رشت به حضور همه‌جانبه مردم سراوان در مناسبت‌های مذهبی و سیاسی‌ اشاره داشت و اظهار کرد: صدها نفر از مردم سراوان در راهپیمایی 13 آبان حضور داشتند و این موضوع بیانگر این مسئله است که مردم این سامان حجت را بر ما تمام کرده‌اند.

وی به‌جای خالی دستگاه‌های نظارتی در منطقه سراوان اشاره کرد و افزود: دستگاه‌هایی همچون محیط‌زیست و بهداشت در منطقه سراوان حضور ندارند و مردم از این دیدگاه گله‌مندند.

بخشدار بخش سنگر رشت بابیان اینکه در سراوان تهدید وجود دارد و امنیت مردم درخطر است، گفت: متأسفانه اکنون حضور مگس در منطقه سراوان را نیز شاهد هستیم که این مسئله نیز بحران‌زا هست.

رحیمی با تاکید بر اینکه حل بحران زباله در سراوان حضور دستگاه‌های مسئول را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: نباید حل مسئله سراوان به حضور فرماندار در منطقه خلاصه شود بلکه باید اقدامات عملی را از سوی همه دستگاه‌ها شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئله مخاطره‌آمیز سراوان باعث شده تا مردم خواستار حضور نهاد ریاست جمهوری در منطقه باشند، تصریح کرد: وزارت کشور یک دستگاه نظارتی است و شورای حل اختلاف نیست که مسئله بین دستگاه‌ها را حل کند.

بخشدار سنگر با تاکید بر اینکه مردم سال‌ها هست با موضوع سراوان کنار آماده‌اند و آن‌قدر فهیم هستند که بازهم دوام بیاورند، مطرح کرد: مردم به‌اندازه کافی صبر کرده‌اند و اگر مسئله حل زباله به چند ماه کشیده می‌شود می‌توانند صبر کنند اما این شکیبایی مردم باید منجر به نتیجه شود.

رحیمی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های باید در موضوع سراوان ورود کنند و تا این مسئله خاتمه یابد، بیان کرد: اقدامات اولیه در رابطه با حل مسئله و بحران زباله در سراوان انجام‌شده و شهرداری و شورای شهر عملکردهایی را از خود نشان داده‌اند اما ما خواستاریم تا این همراهی‌ها ادامه پیدا کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 13960814000698: www.gilan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین