پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
«احمد دنیامالی» با انتشار بیانیه ای دلایل کناره گیری خود از ریاست هیأت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی را اعلام کرد.

شعارسال: «احمد دنیامالی» بعدازظهر پنجشنبه با انتشار بیانیه ای دلایل کناره گیری خود از ریاست هیأت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی را اعلام کرد.

وی در بخشی از صحبت های خود در این بیانیه یکی از دلایل کناره گیری را اینگونه عنوان کرد که برخی حضور بنده را مانعی برای انتقال ۷۰ درصدی سهام باشگاه به منطقه آزاد انزلی می دانند.

دنیامالی خاطرنشان کرد: امیدورام با کناره گیری بنده اتفاقات خوبی برای تیم فوتبال ملوان بندر انزلی رخ دهد.

این در حالی است که هفته گذشته جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با حضور نمایندگان منطقه آزاد، رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه ملوان، شهردار و رئیس هیات فوتبال به بررسی مشکلات مالی باشگاه ملوان اختصاص داشت.

تیم ملوان بندرانزلی در حال حاضر در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارد و با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۰ بازی و با یک بازی کمتر در حال حاضر در رده هشتم جدول قرار دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی گیلان شهر، تاریخ انتشار: 15آبان1396، کدخبر: 57302 : www.gilanshahr.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین