پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۴
مدیرعامل سازمان عمران و توسعه رضوی از احداث مجتمع رفاهی و خدماتی امام رضا(ع) در مرز میرجاوه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع خبر داد.

شعار سال: محسن اسماعیلی با بیان اینکه آستان قدس رضوی تاکنون نمازخانه‌ها و مجتمع میان راهی بسیاری را در نقاط مختلف کشور برای آسایش زائران و مسافران احداث کرده است، اظهار داشت: مجتمع رفاهی و خدماتی امام رضا(ع)در مرز میرجاوه بیست و سومین نمازخانه و مجتمع ساخته شده توسط آستان قدس رضوی خواهد بود که برای ارائه خدمات به مسافران و ترددکنندگان از جمله زائران پاکستانی در اربعین حسینی و دیگر مناسبت‌های مذهبی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع توسط سازمان عمران و توسعه رضوی وابسته به آستان قدس رضوی در دست احداث شده است، تصریح کرد: ایجاد آسایش بیشتر برای زائران پاکستانی با فراهم آوردن خدمات متمرکز و مناسب و ارائه خدمات فرهنگی با بهره‌گیری از سیره رضوی از جمله اهداف احداث این مجتمع خدماتی و رفاهی در مرز میرجاوه است.

مدیرعامل سازمان عمران و توسعه رضوی عنوان کرد: تاکنون 20 مجتمع میان راهی توسط آستان قدس رضوی احداث و به بهره‌برداری رسیده و 3 مجتمع نیز هم‌اکنون در حال ساخت است، که از آن میان می‌توان به مجتمع میان راهی راور در استان کرمان، گلوگاه در استان گلستان و میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

وی بیان کرد: این مجتمع دربردارنده‌ی نمازخانه خواهران و برادران، سرویس‌های بهداشتی، رستوران، فروشگاه، جایگاه سوخت، محل نشست‌وبرخاست بالگرد جهت شرایط بحرانی، آلاچیق، فضای سبز و غیره است که روزانه زائران بسیاری می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

اسماعیلی با اشاره به عملیات اجرایی این پروژه گفت: این مجتمع هم‌اکنون عملیات خاکبرداری و زیرسازی‌اش انجام شده و تلاش داریم تا مناقصه‌ای برای عملیات ساختمانی آن برگزار کنیم و تلاش داریم بتوانیم ساخت این مجتمع را تا سال 98 به پایان برسانیم.

مدیرعامل سازمان عمران و توسعه خراسان با اشاره به میزان اعتبار تعیین شده برای ساخت این مجتمع ادامه داد: اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال از سوی آستان قدس رضوی برای ساخت این مجتمع اختصاص یافته است

اسماعیلی در پایان ضمن تشکر از همراهی مسئولان استان سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان میرجاوه، خواستار ایجاد سهولت در روند اجرایی پروژه نظیر صدور مجوزهای مربوطه شد تا نتیجه این همکاری‌ها و هماهنگی‌ها باعث آسایش و رفاه هرچه بیشتر مسافران و زائران در این محور مهم مواصلاتی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 15 آبان 96، کدمطلب:1566251، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین