پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۹۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از راه‌اندازی بیمارستان سیار ویژه زائران اربعین حسینی در قم با همکاری و مشارکت معاونت بهداری سپاه علی‌ابن ابی‌طالب(ع) خبر داد.

شعار سال: به نقل از مرکز خبر دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی‌خواه یکشنبه در کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین حسینی، گفت: اربعین نماد و نمایشی در راستای وحدت و همدلی شیعیان است که ارادت ویژه شیعیان را به امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) می‌رساند.

وی بیان کرد: قم مقدس دارای جایگاه خاص و ویژه‌ای است و در این ایام نیز زائران بسیاری از مسیر قم برای تشرف به کربلا عبور می‌کنند که ما به عنوان خادمان زائران باید در برنامه‌ریزی و خدمات‌رسانی به آن‌ها تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی در زمینه بهداشت و درمان زائران انجام شده و بخش‌های مختلف نیز با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی به مردم گام برمی‌دارند که امیدواریم بتوانیم میزبانی مناسبی از آن‌ها داشته باشیم.

ایرانی‌خواه با بیان این‌که همه دستگاه‌های کمیته در حال خدمات‌رسانی هستند، گفت: باید مراقب بود تا فعالیت‌ها به صورت موازی انجام نشود و در راستای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به مردم گام برداشته شود.

وی از راه‌اندازی بیمارستان سیار در محوطه مصلای قدس خبر داد و گفت: این بیمارستان سیار با نام مبارک حضرت رقیه(س) و با همکاری معاونت بهداری سپاه علی‌ابن ابی‌طالب(ع) در حال فعالیت است که به زائران خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مواردی که زائران خارجی که از طریق این بیمارستان سیار و بر اساس فرم مشخص به مراکز بیمارستانی ارجاع داده شوند، در صورت نیاز خدمات بیمارستانی، خدمات به آنها رایگان ارائه خواهد شد و طبق هماهنگی و دستور رئیس شورای تامین شهرستان و فرماندار قم، هزینه این بیمارستان با ابلاغ به سازمان برنامه و بودجه طبق لیست به دانشگاه پرداخت می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 15 آبان 96 ، کد مطلب: 96081508666: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحیم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
این امکانات بازم فقط باید برای زائرای قم باشه؟ اینم در راستای همون خبر ((کیفیت آب شرب در قم)) میتونه باشه.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین