پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۹۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
۱۲ محصول غذایی به دلیل غیراستاندارد بودن در بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای تولیدی، صنفی و عرضه مواد غذایی طی ماه گذشته توقیف و به دادگاه معرفی شد.

شعارسال: مدیرکل اداره استاندارد تهران اظهار کرد: با بازرسی‌های صورت گرفته در بازار در طرح اجرای هماهنگ استاندارد، قند با دو نام تجاری " آباریس" و "موهبت"، خرما با نام‌های تجاری "مضافتی بم" و " نخل سبز"، چای با نام تجاری "محسن"، شکر با نام تجاری "توکل" و جو پرک با نام تجاری " آذرشهر" به دلیل نداشتن استاندارد در واحد صنفی توقیف و متخلفان به دادگاه معرفی شدند.


وی افزود: بازرسان استاندارد در بازرسی‌هایی که از واحدهای تولیدی در یک واحد تولیدی آبمیوه در جاده ورامین، آب انار، آب آلبالو و سرکه با نام‌های تجاری "مهیج"، " آوند" و "توفیق" که بدون مجوز استاندارد تولید می‌شد را شناسایی، توقیف و به دادگاه معرفی کردند.


به گفته بیات، همچنین در این بازرسی‌ها سویا و آرد سوخاری با نام‌های تجاری "ستاره" در واحد تجاری در جاده آبعلی به دلیل غیراستاندارد بودن توقیف شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد ایران آنلاین، تاریخ انتشار:15 آبان 96، کد خبر: 327044 ، www.eghtesadeiranonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین