پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان گفت: سامانه پایش کسب‌وکار "دادور" در ۸۰ دستگاه اجرایی استان سمنان راه‌اندازی شد.

شعار سال: امیر خلیلی خواه صبح امروز در جلسه هماهنگی کمیته پاسخگویی مرکز ملی پایش کسب‌وکار اظهار داشت: استان سمنان به‌عنوان پایلوت در کشور برای راه‌اندازی سامانه دادور در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه گامی مؤثر در راستای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به پروژه‌های اقتصادی و عمرانی کشور است اذعان کرد: طرح پایش کسب‌وکار به‌صورت آزمایشی در استان سمنان اجرا می‌شود و این طرح نقش ویژه‌ای در حوزه اقتصاد و اشتغال استان سمنان ایفا می‌کند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان با بیان اینکه اجرای آزمایشی این سامانه در سفر چهارم وزیر وقت اقتصاد به استان سمنان مصوب شد افزود: تاکنون بالغ‌بر 80 دستگاه اجرایی سامانه دادور را به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی کردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دسترسی برای 90 دستگاه تعریف‌شده است خاطرنشان کرد: 62 شکایت به‌صورت آزمایشی به دستگاه‌ها برای پیگیری ارسال‌شده که این مسئله اقدامی برای راه‌اندازی و عملیاتی سازی سامانه دادور است.

خلیلی خواه مشارکت بخش خصوصی را در سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی یکی از رویکردهای مهم دولت برشمرد و گفت: دولت همواره در تلاش است که تکیه‌بر منابع نفتی را به حداقل برسانند و برای انجام امور اقتصادی از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استفاده کند.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته ایران در شاخص سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب‌وکار در رتبه 152 نسبت به سایر کشورهای جهان قرار داشت و این در حالی است که اکنون رتبه ایران به 120 رسیده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان بهبود فضای کسب‌وکار دانست و تصریح کرد: تحقق اهداف دولت در این بخش سبب ارتقاء سطح اقتصاد کشور و رونق بازار می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 15 آبان 96، کدمطلب:1566326، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین