پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
رسانه‌های عراقی خبر داده‌اند که سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش عصر جمعه گذشته با یک تاکسی زردرنگ از شهرستان «راوه» در عراق به سوریه فرار کرده‌ است.

شعار سال: خبرگزاری «اخبار العراق» به نقل از یک منبع اطلاعاتی تصریح کرد: بعد از ورود نیروهای عراقی به مرکز شهرستان «القائم»، البغدادی فهمید که ماندنش در شهر راوه زندگی‌اش را تهدید می‌‌کند. البغدادی از عناصر این گروه در القائم خواست «به جنگ ادامه دهند، ولی آن ها او را رها کرده و برخی نیز با خودروهای شخصی‌شان به سوریه فرار کردند.»

این منبع، که نخواست نامش فاش شود، افزود: البغدادی با یک تاکسی زردرنگ عراق را به‌سمت سوریه ترک کرد و گفته می‌شود که او در دیرالزور مستقر شده است.

وی خاطرنشان کرد که سرکرده داعش اصرار داشت تا سوار خودروی زردرنگ شود تا کسی به وی شک نکند.

پرچم عراق در شهرستان القائم به اهتزاز درآمد

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق، عصر یکشنبه پرچم عراق را در شهرستان القائم، که جمعه گذشته از اشغال داعش آزاد شد، به اهتزاز در آورد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار 15 آبان 96، کد مطلب: ۱۹۶۴۰۲ ، www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین