پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۲۳۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، علی ربیعی وزیرکار رفاه و تامین اجتماعی و سیدمحمد بطحایی به ترتیب جز وزرایی هستند که نمایندگان مجلس استیضاح آنها را کلید زده‌اند.
شعار سال: هنوز سه ماه از آغاز به کار دولت سپری نشده که سه وزیر کابینه زیر تیغ استیضاح رفته‌اند. عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، علی ربیعی وزیرکار رفاه و تامین اجتماعی و سیدمحمد بطحایی به ترتیب جز وزرایی هستند که نمایندگان مجلس استیضاح آنها را کلید زده‌اند.

این سه از وزرایی هستند که در رای اعتماد مجلس آرای بالایی از نمایندگان دریافت کرده‌اند، اما هنوز چند ماهی از آغاز به کار دولت نگذشته که کارشان به استیضاح افتاده است. از جمله عوامل به صف شدن وزرا برای استیضاح از یک طرف عملکرد خودشان است و از طرف دیگر این اتفاقات در ادامه هشدار مجلسی‌ها به دولت است. اکثریت نمایندگان از نحوه تعامل دولت با مجلس رضایت آنچنانی ندارند و به دنبال بهانه‌ای برای اثبات آن به دولت و شخص حسن روحانی هستند. شاید به همین دلیل است که غلامعلی جعفرزاده نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی تاکید دارد که اگر استیضاح وزیری به صحن علنی بیاید کار تمام است و اولین استیضاح وزرای دولت رای می‌آورد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تی نیوز، تاریخ 15 آبان 96 ، کد مطلب: 144677: www.tnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین