پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۹۱۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
یکی از پرونده های مهم و البته چالش برانگیز وزارت علوم پرونده دانشجویان بورسیه است که نزدیک به 4هزار نفر از دانشجویان با آن درگیرند.

شعارسال : حجت الاسلام علیرضا سلیمی درخصوص پیگیری مشکل دانشجویان بورسیه و برخورد قانونی با اتهام زنندگان گفت: وزارت علوم هر چه سریعتر باید به موضوع دانشجویان بورسیه رسیدگی کند و واقعیات به مردم گفته شود و کسانی که که در این زمینه خلاف گفتند را معرفی کند.

وی ادامه داد: متاسفانه موضوع دانشجویان بورسیه، میدان بازی سیاستمداران شد و با هوچی گری تبلیغاتی سعی در بهره برداری سیاسی و موج سواری داشتند که باید واقعیات در این پرونده هر چه هست و هر چه نیست، به مردم گفته شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه هنوز تکلیف بورسیه های باقی مانده روشن نشده است، گفت: مجلس در موضوع بورسیه ها ورود و عدد و رقم ها را درآورده و اعلام کردیم، ولی وزارت علوم هنوز تعیین تکلیف نکرده که باید هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود.

قول وزیر علوم برای پیگیری مشکل دانشجویان بورسیه

فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان موضوع بورسیه ها گفت: انتظاراتی که از وزیر علوم در کمیسیون آموزش داشتیم همین بود که تکلیف بورسیه های باقی مانده در اسرع وقت روشن و تعیین تکلیف شوند و این پرونده هرچه سریعتر مختومه شود.

وی با اشاره به ظلمی که در حق دانشجویان بورسیه شده است، افزود: آقای دکتر غلامی وزیر علوم هم قول دادند موضوع دانشجویان بورسیه را در دستور کار قرار دهند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در خصوص اینکه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری هنوز تکلیف بورسیه های باقی مانده روشن نشده است، افزود: ان شاء الله هر چه سریعتر شاهد باشیم که در پرونده دانشجویان بورسیه حق به حق دار برسد و دیگر ظلمی به کسی نشده باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری ایسکا، تاریخ انتشار: 17 آبان 1396، کدخبر: 867724، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین