پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
در یک سال گذشته و با انتصاباتی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفته، کادر فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران تغییراتی یافته است.

شعارسال: در یک سال گذشته و با انتصاباتی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفته، کادر فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران تغییراتی یافته است.

پس از انتصاب امیر حیدری به فرماندهی نیروی زمینی ارتش در سال گذشته، ۱۱ تیر ماه سال جاری حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شد و ۵۰ روز بعد امیر موسوی با دریافت درجه سرلشکری به عنوان فرمانده کل ارتش معرفی شد.

روز گذشته نیز فرمانده معظم کل قوا، طی احکام جداگانه‌ای امیر دادرس را به عنوان جانشین فرمانده کل ارتش، امیر سیاری را به عنوان معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر خانزادی را به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش منصوب کردند. در ادامه به معرفی اجمالی فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخته‌ایم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 15آبان1396 ، کدخبر: 365176: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین