پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۷
رئیس شورای شهر شاهرود گفت: بر اساس طرح «شهردار محله» شهر شاهرود به 20 تا 25 ناحیه تقسیم و در هر ناحیه نماینده ای انتخاب خواهد شد.

شعار سال: سید حبیب الله میرابوالحسنی رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود در گفتگو با خبرنگارمرآتاز تلاش برای اجرای طرح «شهردارمحله» در این شهر خبر داد.

میرابوالحسنی در ابتدای این گفتگو با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود وضعیت پارک های شاهرود از تصمیم برای ساخت سکو و اصلاح سرویس های بهداشتی پارک جنب مجموعه جهانگردی خبر داد و گفت: لازم است مدیریت شهری ضمن اصلاح وضعیت پارک ها، دیگر زمینه های حضور مسافران و گردشگران را در شهر فراهم کند تا به این واسطه امکان معرفی مولفه های تاریخی شهر شاهرود به مسافران فراهم شود.

وی با بیان این که در حال حاضر مدت اقامت مسافران در شهر شاهرود کوتاه است گفت: ما در تلاش هستیم تا با طرح ریزی سیاست هایی که از سال 1397 عملیاتی خواهند شد، ضمن افزایش مدت اقامت مسافران در شهر، درآمدهای شهری ناشی از حضور مسافران را افزایش دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود با تأکید بر ضرورت استفاده حداکثری شهروندان و مسافران از فضای شهر گفت: خوشبختانه وفاق و همدلی لازم برای برداشتن گام های بزرگ در میان اعضای شورای شهر شاهرود وجود دارد و می توان به آینده فعالیت های مدیریت شهری امیدوار بود.

میرابوالحسنی با اشاره به همگرایی اعضای شورای شهر شاهرود در طرح ریزی سیاست ها و برنامه های شهری ابراز امیدواری کرد اهداف تعیین شده برای شهر شاهرود با همکاری شهردار جدید این شهر محقق شود.

وی در ادامه برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، تجلیل از پیشکسوتان ورزشی و اجرای طرح «شهردار محله» را سه اقدام مهم شورا در آینده نزدیک عنوان کرد و گفت: بر اساس طرح «شهردار محله» شهر شاهرود به 20 تا 25 ناحیه تقسیم و در هر ناحیه نماینده ای انتخاب خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود در پایان سهولت در ارتباط میان مردم و مدیریت شهری را از جمله مزایای اجرای این طرح برشمرد و تأکید کرد: هرچه ارتباط مردم و مدیریت شهری گسترده تر شود، ما در فعالیت های خود موفق تر عمل خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مرآت ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب: 141526 ، www.meraatnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین