پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان می‌تواند به الگویی استاندارد در زمینه گردشگری تبدیل شود.

شعار سال: فریدون همتی بعد از ظهر امروز در آئین معرفی جزیره قشم به عنوان اولین مرکز گردشگری حلال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مبانی دینی و قرآنی گردشگری حلال، اظهار داشت: گردشگری حلال به معنای رسیدن به استاندارد اسلامی در این عرصه است و باید محیط متناسب و لوازم مورد نیاز این کار را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: امروز کشورهای اسلامی به این باور و یقین رسیده‌اند که حلال بودن محصولات و موارد مختلف برای جسم و روح انسان بهترین است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه هشت کشور اسلامی در چرخه گردشگری حلال قرار دارند، تصریح کرد: درآمدهاى حاصل از این گردشگری 151 میلیارد دلار بوده که تنها سه در صد این بازار سهم ایران است و باید تلاش کنیم این سهم افزایش یابد.

همتی بیان داشت: معرفی جزیره قشم به عنوان اولین مرکز گردشگری حلال در ایران سرآغاز خوبی است تا این نوع از گردشگری در کشور توسعه یابد و بتوانیم در این شبکه اقتصادی سهم بیشتری داشته باشیم و نقش فعالی در این زمینه ایفا کنیم.

وی ظرفیت‌های گردشگری سرزمین اصلی و جزایر هرمزگان را منحصر به‌فرد دانست و اضافه کرد: ظرفیت‌های گردشگری هرمزگان به خوبی معرفی نشده است که باید تلاش بیشتری در این راستا صورت گیرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه گردشگری حلال از معروف‌های برجسته اسلامی است، خاطرنشان کرد: تمامی آحاد جامعه و علاقه‌مندان گردشگری را باید با این نوع از گردشگری آشنا کنیم و با این نوع گردشگری عدالت در استفاده از ظرفیت‌های گردشگری نیز برقرار می‌شود.

همتی عنوان کرد: به دنبال این هستیم که با همکاری مناطق آزاد هرمزگان برنامه مشترکی جهت دسترسی آسان آحاد مختلف مردم به امکانات و تسهیل گردشگری در هرمزگان فراهم شود تا همه به هرمزگان سفر کرده و این سرزمین زیبا را ببینند.

وی گفت: هرمزگان می‌تواند به الگویی استاندارد در زمینه گردشگری تبدیل شود و این استان می‌تواند نقش ممتازی برای افزایش سهم ایران در شبکه گردشگری حلال ایفا کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 17 آبان 96، کدمطلب:1568933، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین