پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
تبدیل کلانشهر اراک به شهری با معماری مناسب از طریق ساماندهی سکونت‌گاه‌ها و خارج کردن شهر از حالت کوچه‌باغی از جمله اهداف مجموعه شهرداری اراک است.

شعار سال: داوود تاجران پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی انبوه‌سازان استان مرکزی اظهار داشت: از انجمن انبوه‌سازان استان تقاضا داریم که نحوه همکاری خود با شهرداری را در رابطه با اجرای پروژه‌های مدیریت شهری تشریح کنند زیرا پروژه‌های متعددی در حیطه کار شهرداری تعریف شده است.

وی افزود: در واقع می‌تواندر حال حاضر شهرداری اراک را به سوپر مارکتی تشبیه کرد که در آن هر نوع پروژه‌ای با هر قیمتی یافت می‌شود و سرمایه‌گذاران با هر سطح از توان مالی می‌توانند این مجموعه را در اجرای پروژه‌های مربوطه کمک کنند.

شهردار اراک تصریح کرد: شهرداری اراک با انجام یک اقدام جدید و با تغییر سیستم سرمایه‌گذاری در این مجموعه جاذبه را مد نظر خود قرار داده و برای استفاده از توان سرمایه‌گذاران بومی برنامه‌ریزی کرده است.

تاجران بیان کرد: استفاده از توان و ظرفیت انبوه‌سازان استان از دیگر برنامه‌های مجموعه شهرداری است که تمایل دارد در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری از توان و قابلیت این مجموعه با احتساب تامین سود حین اجرای پروژه برای هر دو طرف استفاده کند.

وی ادامه داد: احداث کشتارگاه صنعتی، احداث میدان تره‌بار مرکزی و محلی لوکس و شیک در نقاط مختلف شهر، ساماندهی مشاغل مزاحم، مجتمع گردشگری دره گردو با قابلیت ارائه خدمات رفاهی و تفریحی از جمله پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری اراک به‌شمار می‌روند.

شهردار اراک عنوان کرد: تبدیل کلانشهر اراک به شهری با معماری مناسب از طریق ساماندهی سکونت‌گاه‌ها و خارج کردن شهر از حالت کوچه باغی از دیگر اقدامات مورد نظر شهرداری بوده که نیازمند مشارکت مجموعه انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران است.

تاجران اضافه کرد: متحول کردن ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر اراک با وارد کردن اتوبوس‌های برقی و گازی و اتوبوس‌های یورو 4 به بالا که آلودگی کمتری دارند از دیگر برنامه‌های مجموعه شهرداری است که به منظور آن قصد دارد بهره‌برداری اتوبوس‌ها به بخش خصوصی واگذار کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 17 آبان 96، کدمطلب:1568502، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین