پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
امام خمینی (ره) ریشه فساد را نفس انسان می دانند و می فرمایند باید همه از این آتش که انسان را احاطه کرده عبور کنند.

شعار سال: مرور سخنان امام راحل (ره) در موضوعات مختلف نشان می دهد بیان سخنان ایشان نه تنها در همان مقطع زمانی کاربرد داشته است بلکه می تواند برای اعصار و زمان های دیگر نیز راهگشا و راهنما باشد.

یکی از موارد مهمی که در سخنان ایشان به چشم می خورد ریشه مفاسد است، ایشان ریشه فساد را نفس انسان می دانند و می فرمایند باید همه از این آتش که انسان را احاطه کرده عبور کنند.

ایشان در خصوص ریشه فساد می فرمایند: هرچه به انسان می رسد چه مفاسدی که در دنیا باشد از جمله مفاسد انسان و حکومت و چه مفاسدی که از آن دنیا به انسان وارد می آید همه از خود انسان نشات می گیرد، بهشت را اعمال انسان ها آباد می کند و جهنم را نیز اعمال ما می افروزد.

ما الان در صراط هستیم، همان صراطی که یک طرفش دنیا و یک طرف دیگرش عاقبت است و وقتی این پرده برداشته شود آن وقت باید از این صراط که از متن جهنم می گذرد عبور کنیم، فساد همان آتشی است که ما را احاطه کرده و باید از آن سالم عبور کنیم.

در ادامه ویدئویی از سخنان ایشان در خصوص موضوع مطرح شده را ببینید.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 18 آبان 96، کد مطلب: 6300531: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین