پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۹
رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با رسیدگی فوری و قاطع، افزایش نظارت‌ها، تشریک‌مساعی و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی و تقویت نظارت‌های درونی و بیرونی به‌منظور برخورد با مفاسد اداری می‌توان معضل قاچاق را مهار کرد.

شعار سال: رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با رسیدگی فوری و قاطع، افزایش نظارت‌ها، تشریک‌مساعی و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی و تقویت نظارت‌های درونی و بیرونی به‌منظور برخورد با مفاسد اداری می‌توان معضل قاچاق را مهار کرد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری در جلسه شورای قضایی استان هرمزگان، بر نقش خطیر سازمان تعزیرات حکومتی به‌منظور نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی، رشد تولید داخلی ،مبارزه با قاچاق ،افزایش قدرت خرید مردم و مقابله با تحریم‌ها تأکید کرد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: نقش تعزیرات حکومتی به‌عنوان متولی مبارزه با گران‌فروشی و همچنین یکی از متولیان عمده مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شرایط تحریم و اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است.

وی در ادامه به وظیفه مهم سازمان تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار و برخورد با برهم زنندگان نظام اقتصادی کشور اشاره و بر ارتقاء نقش و اثربخشی سازمان تعزیرات حکومتی، با استفاده بهینه و بهنگام از امکانات و منابع موجود و اختیارات قانونی تأکید کرد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در عرصه مواجهه با قاچاق، باید به دو مؤلفه مقابله و پیشگیری به‌صورت هم‌زمان توجه کرد و تمرکز بر یکی از این دو، بدون برنامه‌ریزی و اقدام نسبت به موضوع دیگر، نتیجه مؤثری در برنخواهد داشت و در همین راستا ضرورت دارد رویکرد پیشگیرانه در کنار اقدامات مقابله‌ای به‌صورت توأمان موردنظر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری با بیان این مطلب که مدیریت و بررسی کیفی پرونده‌های تعزیرات تأثیر به سزایی در استحکام و اتقان آراء صادره خواهد داشت خواستار احصاء پرونده‌های مهم از دیگر پرونده‌های مطروحه و رسیدگی ویژه به آن‌ها شد.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان اضافه کرد: با رسیدگی فوری و قاطع، افزایش نظارت‌ها، تشریک‌مساعی و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی و تقویت نظارت‌های درونی و بیرونی به‌منظور برخورد با مفاسد اداری می‌توان معضل قاچاق را مهار کرد و جهش خوبی را در عرصه اقتصاد کشور شاهد بود.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان همچنین شناسایی آسیب‌ها و چالش‌های موجود و هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مؤثر را راهکار تحقق اهداف عملیاتی پیش‌بینی‌شده و دستیابی به چشم‌انداز ارتقاء شاخص‌ها در عملکرد تعزیرات حکومتی استان هرمزگان بیان کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 20 آبان 96، کدمطلب:96082011059، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین