پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
جلسه شورای اداری بجستان با حضور دکتر بنایی نماینده مردم شهرستان های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه یونسی و اعضای شورای اداری در محل هیئت ابوالفضلی یونسی برگزار گردید.

شعار سال: حسین ابراهیمی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ) عنوان نمود: با پیگیری ها و تلاش مردم و مسئولین اقداماتی خوبی در شهر یونسی صورت گرفته و با توجه به رشد 56 درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته باید از ظرفیت بوجود آمده در جهت رفع نیازها و مشکلات شهرستان تلاش نماییم.

فرماندار بجستان مسئله طلاق و اعتیاد را مهم ترین آسیب های اجتماعی دانسته و از همه دستگاه ها خواست با حساسیت بیشتری این مسئله را پی گیری نمایند.

در این جلسه امام جمعه شهر یونسی و مهدی گلچین بخشدار این بخش مشکلات و مطالبات بخش و مردم را بیان و ازکارهای انجام شده در این بخش تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه دکتر حمید بنایی نماینده مردم شهرستان های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بیان نمود : با اتحاد و همدلی و پی گیری مطالبات شهر و شهرستان باید برای پیشرفت منظقه و رضایت مردم تلاش کنیم.

دکتر بنایی افزود: امروز با کمک مردم و مسئولان بجستان به عنوان اولین شهر استان پس از مشهد با تشکیل صندوق حمایت از بخش کشاورزی موافقت شده و این پای کار بودن مردم نمونه ای از اقدام و عمل است.

وی گفت: این صندوق با 10 میلیارد تومان که نیمی از آن با مشارکت کشاورزان منطقه خواهد بود در جهت ارتقاء و پیشرفت بخش کشاورزی و حل مشکلات کشاورزان می باشد.

در ادامه حمید زارع حسینی شهردار جدید شهر یونسی معرفی و سوگند یاد کرد و قسمتی از برنامه های خود را ارائه کرد.

در پایان از زحمات شهردر اسبق این شهر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

لازم به ذکر است که شهرداران بجستان و کاخک از دیگر مهمانان این مراسم بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 19 آبان 96،کد مطلب: 635231: www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین