پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ابلاغ دستورالعمل به تمامی گمرکات استان در حوزه ملوانی و ته لنجی خبر داد.

شعار سالخلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در حوزه ملوانی وته لنجیدستورالعمل به تمامی گمرکات استان ابلاغ شد.

وی افزود: جلسات و نشست های متعددی برای حل موضوع ملوانان با حضور استاندار برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: دستور فعال سازیتعاونی مرزنشینانداده شده و در حوزه ملوانی وته لنجیدستورالعملدستورالعمل اجرایی است و ملوانان می توانند از این پس مطابق دستور العمل فعالیت کنند.

قاسمی افزود: ظرفیتی که در حال حاضر برای ملوانان در نظر گرفته شده هر ملوان در هر مرحله حسب دستور معاون اول رئیس جمهور و مصوبه هیئت وزیران تا سقف ۱۰ میلیون تومان می تواند کالا وارد کند.

وی گفت: در خصوص تعاونی مرزنشینان سامانه باز است و مرزنشینان می توانند در این سامانه ثبت نام کنند و پس از دریافت کارت خود تعاونی خود را فعال کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت هرمزگان گفت: معدن خاک سرخ هرمز دارای پروانه بهره برداری در سال ۱۳۸۰ است، این پروانه ۲۵ سال اعتبار دارد و میزان استخراج این معدن سالیانه پنج هزار تن است از نظر ما این پروانه دارای اعتبار هست و قابلیت ادامه فعالیت را دارد و مشکلاتی که در این بین با تعاونی به وجود امده اگر مرتفع کنند ما مشکلی در این زمینه نداریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 20 آبان 96، کدمطلب:۶۳۱۶۹۷۰، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین