پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۹۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت:در مجموع مطالبات گندمکاران زنجانی از شرکت غله ۲۵۳ میلیارد تومان است که تنها ۵۰ درصد معادل ۱۲۶ میلیارد تومان آن باقی مانده است.

شعار سال: محمد ایزدی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه زنجان جزو چهار استانی است که طبقمصوبه دولت، گندم را به صورت آزمایشی از طریقبورس کالامعامله کرد، از اجرای موفقیت‌آمیز این طرح خبر داد.

محمد ایزدی اظهار کرد: امسال بیش از ۵۲ هزار تن از گندم کشاورزان زنجانی برای فروش در بورس کالا عرضه شد که بیش از 12 هزار تن آن به فروش رسید.

وی افزود: هر کیلو گندم که سال قبل هزار و ۲۷۰ تومان و ۵ ریال بود در سال‌جاری هزار و ۳۰۰ تومان خریداری شد و قیمت عرضه گندم در بورس هم ۹۰۰ تومان بود.

ایزدی ادامه داد: طی سال‌جاری بیش از ۱۹۵ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شد که ۵۰ درصد مطالبات کشاورزان معادل ۱۲۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع مطالباتگندمکاران زنجانیاز شرکت غله ۲۵۳ میلیارد تومان است که تنها ۵۰ درصد معادل ۱۲۶ میلیارد تومان آن باقی مانده است و سعی می‌شود در آینده‌ای نزدیک مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 20 آبان 96، کدمطلب:۶۳۱۶۹۲۲، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین