پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
شهردار اصفهان با ارائه لایحه دوفوریتی نسبت به تغییر مدیرعامل شرکت اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه، گفت: اگر امکان داشت برای این موضوع لایحه سه فوریتی پیشنهاد می‌دادیم.
شعارسال: شهردار اصفهان با ارائه لایحه دوفوریتی نسبت به تغییر مدیرعامل شرکت اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه، گفت: اگر امکان داشت برای این موضوع لایحه سه فوریتی پیشنهاد می‌دادیم.

قدرت الله نوروزی پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شورا در ساختمان شهرداری اصفهان، افزود: وضعیت اتوبوس‌رانی اصفهان به‌گونه‌ای است که باید تغییر و تحولاتی در آن انجام بگیرد.

شهردار اصفهان اظهار کرد: بر این اساس با ارائه لایحه دوفوریتی نسبت به تغییر مدیرعامل آن درصدد اقدام هستیم.

وی قدرت الله افتخاری، را به‌عنوان جایگزین محمدعلی احمدی مدیرعامل فعلی شرکت اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه پینهاد داده، لذا در قالب این لایحه افتخاری ابتدا به‌عنوان عضو هیئت‌رئیسه شرکت اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه انتخاب می‌شود و سپس در جلسه هیئت رئیسه در خصوص مدیرعامل شدن این فرد تصمیم گیری خواهد شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: مدیرعامل سابق تسویه‌حساب کرده و در محل کار خود حضور ندارد و بر این اساس اگر امکان داشت لایحه سه فوریتی پیشنهاد می‌دادیم.

* پیشنهاد رأی منفی به این لایحه می‌دهم

پور محمد شریعتی نیا، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه فرد جدید شناخت کافی نسبت به اتوبوس‌رانی ندارد، گفت: پیشنهاد می‌کنم در حال حاضر فردی را به‌عنوان سرپرست تعیین کنیم و به لایحه پیشنهاد شده شهرداری رأی منفی داده شود.

وی اظهار کرد: از شهردار سؤال دارم چه تعدادی از داخل خود اتوبوس‌رانی را برای این انتخاب مدیرعامل اتوبوس‌رانی مورد مصاحبه قرار داده‌اید.

شهردار اصفهان با بیان اینکه از احساس مسئولیت اعضای شورای شهر قدردانی می‌کنم، گفت: برای انتخاب افتخاری چند روز طول کشید و در این چند روز تحقیقات را در رابطه با وی انجام داده‌ام.

وی گفت: نباید به اتوبوس‌رانی یک نگاه غیر سیستمی داشته باشیم و آنجا دیگر یک گاراژ نیست، اتوبوس‌رانی باید با یک نگاه دقیق و علمی مدیریت شود.

نوروزی اظهار کرد: باید فردی به اتوبوس‌رانی گماشته شود که حوزه‌های حمل‌ونقل و ترافیک را بشناسد، هرچند خودم معتقد بودم نباید یک دانشجو به‌عنوان مدیر انتخاب شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه هیچ شناخت قبلی از این فرد نداشته‌ام، گفت: به نظرم معتقدم این فرد دغدغه‌های شورا را می‌تواند مرتفع کند.

وی در پاسخ به سؤال شریعتی نیا، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص اینکه برای این انتخاب آیا با افراد شاغل و فعال در اتوبوسرانی مصاحبه داشته اید یا خیر، با صراحت گفت: هیچ‌کدام.

نوروزی با بیان اینکه موضوع حمل‌ونقل از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری است، اظهار کرد: از فرد منتخب جدید مدنظر خود برای این موضوع برنامه خواسته‌ام.

قدرت الله افتخاری به‌عنوان عضو هیئت‌رئیسه شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه در دوازدهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی صاحب نیوز، تاریخ انتشار: 21 آبان 1396، کدخبر: 793649، www.sahebnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین