پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۱۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
محمدرضا باهنر در گفتگو با یکی از روزنامه ها صحبت هایی را درباره احتمال بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاست را بیان کرده است.

شعارسال: محمدرضا باهنر با روزنامه اعتماد مصاحبه ای انجام داده است. بخشی از این مصاحبه را می خوانید:

محمدرضا باهنر نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی درباره بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاست گفت: بعضی می‌گویند دعوت کنیم آقای ناطق به عالم سیاست، بازگردد. من بار‌ها و بار‌ها در رسانه‌های عمومی گفتم از آقای ناطق خواهش می‌کنیم برگردد به عالم سیاست. بعضی می‌گویند اگر بیاید، فکر نمی‌کنید به نفع اصلاح‌طلبان باشد؟ من می‌گویم نه. خاستگاه آقای ناطق و فلزش، اصولگرایی است. ممکن است از بعضی رفتارهای ما و امثال ما دلخور باشد، اما آقای ناطق، اصلاح‌طلب نیست به معنای عرفی آن. بعضی فکر می‌کنند نه، مثلا آقای ناطق، آقای روحانی، آقای لاریجانی و آقای هاشمی، مواضع‌شان با رییس دولت اصلاحات یکی شده است.

باهنر در ادامه درباره اینکه آیا وی در محافل خصوصی تلاشی هم برای بازگشت ناطق داشته است اظهار داشت: من بار‌ها هم در جلسات خصوصی و هم در پیام رسانه‌ای، بار‌ها و بار‌ها از ایشان خواسته‌ام. همین الان هم می‌گویم که خواهش می‌کنم آقای ناطق‌نوری به میدان سیاست برگردند. البته ایشان حرفی می‌زند که من احساس تکلیف نمی‌کنم. ما هم تلاش می‌کنیم که ایشان را به احساس تکلیف برسانیم.

وی در خصوص کاندیداتوری ناطق در انتخابات های گذشته نیز گفت: اتفاقا ایشان زمینه کاندیداتوری‌اش در خیلی از جا‌ها فراهم بوده است. همان سال ٨٤، سال ٩٢. سال ٩٢، خیلی از انگشت‌هایی که بعدا رفت سمت آقای روحانی، قبلش به سمت آقای ناطق بود. نه، آقای ناطق اصلا این توقع را ندارد که مثلا می‌آیم به این شرط که رییس‌جمهور شوم. ایشان می‌گوید من الان احساس تکلیف نمی‌کنم که در میدان سیاست فعال باشم. ما تلاش می‌کنیم که ایشان را به این احساس برسانیم.

باهنر در خصوص اینکه خوب فکر می‌کند موفق شده‌ باشد تا ناطق را به احساس تکلیف برسانید نیز گفت: بله. خوشبختانه نزدیک شدیم و ان‌شاءالله خبرهای خوبی می‌شنوید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 21 آبان 1396 ، کدخبر: 645642 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
چیزی بنام اصلاح طلبی یا اصول گرایی وجود ندارد ، متاسفانه هیچ حزب مخالفی در ایران نیست و ایران عملا یک کشفر 0 حزبی است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین