پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۲۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
مرتضی حاجی که در دوره شهرداری محمد علی نجفی به سمت مدیرعامل همشهری منصوب شده، در جدیدترین اقدام خود فرزندش مصطفی حاجی را در مجموعه دفتر مدیر عامل به کار گرفته و این دقیقا بر خلاف ادعاهایی است که مدیرعامل همشهری طی هفته های اخیر بر زبان آورده است.

شعار سال: ما در موسسه همشهری بحث تعدیل نیرو نداریم و کسی هم در موسسه به لحاظ قراردادی بلاتکلیف نیست. ممکن است وضعیت برخی از نیروها به وضع دیگری تبدیل شود ولی این به معنایبلاتکلیفی نیست. همچنین تعدیل نیروی انسانی نداریم بلکه می خواهیم برای نیروی انسانی که وجود دارد و مازاد هم هست کاری درخور در همین موسسه ایجاد کنیم. ما برخلاف نظر برخی افراد، معتقد به تصرف جایی نیستیم و اتوبوسی نیرو به همشهری نیاوردیم.” این اظهاراتی هست که همین چند وقت پیش مدیرعامل جدید موسسه همشهری به زبان آورد و حالا هنوز چند روز از این اظهارات نگذشته که از این موسسه خبر می رسد که هم بسیاری از نیروهای این مجموعه تعدیل شده اند و هم به صورت اتوبوسی نیروهایی در حال ورود به ساختمان همشهری هستند.

طبق اخبار واصله مرتضی حاجی که در دوره شهرداری محمد علی نجفی به سمت مدیرعامل همشهری منصوب شده، در جدیدترین اقدام خود فرزندش مصطفی حاجی را در مجموعه دفتر مدیر عامل به کار گرفته و این دقیقا بر خلاف ادعاهایی است که مدیرعامل همشهری طی هفته های اخیر بر زبان آورده است.

حاجی مدیرعامل بازنشسته همشهری که با انتصاب برادرش به مدیرعاملی صندوق ذخیره فرهنگیان زمینه اختلاس در این مجموعه را نیز ایجاد کرد، حالا در جدیدترین اقدام خود آقازاده‌اش رابه استخدام همشهری درآورده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری تهران نیوز، تاریخ 20 آبان 96، کد مطلب: 299256: www.tehrannews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین