پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
مدیرکل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد که با وجود وقوع زمین لرزه شدید در مرز ایران و عراق خوشبختانه هیچگونه اختلالی در عملیات فرودگاه‌های کشورمان در غرب و جنوب به وجود نیامده است.
شعارسال: مدیرکل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد که با وجود وقوع زمین لرزه شدید در مرز ایران و عراق خوشبختانه هیچگونه اختلالی در عملیات فرودگاه‌های کشورمان در غرب و جنوب به وجود نیامده است.

علی رستمی اعلام کرد که کلیه پروازها به شهرهای غرب بویژه فرودگاه‌های ایلام، همدان، سنندج، ارومیه و کرمانشاه و آذربایجان غربی برقرار بوده و بحران ایجاد شده در منطقه هیچ‌گونه خللی در پروازهای این مناطق ایجاد نکرده است.

* اعلام آمادگی فرودگاه‌های غرب ایران برای امدادرسانی

دقایقی پس از وقوع زلزله در استانهای غربی کشورمان که متاسفانه به کشته و مجروح شدن عده زیادی از هموطنانمان منجر شد، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از آمادگی کامل فرودگاههای غرب کشور برای ارائه هرگونه امدادرسانی به مناطق زلزله زده خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: پس وقوع این زمینه لرزه در شب گذشته با بررسی دقیق سطوح پروازی، ابنیه، سامانه‌های کمک ناوبری و زیرساخت‌های فرودگاه‌های ایلام، کرمانشاه، همدان، سنندج، ارومیه و اهواز توسط متخصصان فرودگاهی شرایط آنها عادی و عملیاتی گزارش داده شد. به این ترتیب این فرودگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی و پشتیبانی از عملیات امدادرسانی هوایی به حادثه دیده‌گان این مناطق هستند.

* فرودگاه اهواز خسارت ندید و آماده است

همچنین بنابر اعلام مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان، بر اثر زلزله دیشب هیچ خسارت یا صدمه ای به فرودگاه اهواز وارد نشد و مشکلی در پروازها به وجود نیامد. همچنین پرواز اهواز به تهران شرکت کیش ایر ساعت ١٥ دقیقه بامداد در حال مسافرگیری و پرواز ترکیش ایر از استانبول نیز در حال نزدیک شدن به اهواز بود.

* فرودگاه همدان آماده امدادرسانی است

از سوی دیگر، مدیر فرودگاه همدان از آمادگی این فرودگاه برای هرگونه خدمات پروازی جهت امداد رسانی به آسیب دیدگان زلزله اخیر در غرب کشور خبر داد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22 آبان 1396، کدخبر: 96082212582 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین