پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۳۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار ایلام گفت: با تشکیل ستاد مدیریت بحران در استان و شهرستان ها در حال بررسی میزان خسارت وارده ناشی از وقوع زلزله هستیم.

شعارسال: سید کمال الدین میرجعفریان با بیان اینکه زلزله دیشب مناطق مختلف استان هیچگونه خسارت جانی نداشته است، افزود: شدت زلزله در استان بسیار زیاد بود و از لحاظ میزان خسارت وارده زلزله ایلام در دست بررسی است فاصله از مرکز زلزله تا کنون هیچ گونه تلفات جانی در سطح استان نداشته و تنها 64 نفر دچار آسیب دیدگی جزیی شدند.

وی با بیان اینکه این زلزله آسیب هایی به اماکن عمومی و خصوصی زده است، گفت: بعد از تشکیل ستاد مدیریت بحران استان به تمامی فرمانداران دستور تشکیل ستاد مدیریت بحران داده شد و با اعزام نیروها به مناطق در حال بررسی و تعیین خسارت ناشی از زلزله هستیم.

وی با اشاره به اینکه در لحظه وقوع زلزله شاهد قطعی برق و گل آلود شدن آب برخی مناطق بودیم که در مدت کوتاهی این موارد برطرف شد تاکید کرد: در محل خوابگاه های دانشجویی نیز با پرپایی چادرهایی در محوطه دانشگاه اسکان دانشجویان فراهم شده است.

به گفته میرجعفریان هم اکنون مشکل خاصی در سطح استان وجود ندارد و همه چیز به حالت عادی بازگشته است.

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار ایلام همچنین از ارسال کمک های امدادی استان ایلام به کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: یک تریلر پتو و چادر و یک کامیون مواد غذایی به همراه یک اکیپ امدادی جهت کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به این استان اعزام شده است.

زلزله هفت و دو دهم ریشتری شب گذشته در مرز بین ایران و عراق تاکنون 207 کشته بر جا گذاشته که بیشتر این آمار مربوط به اهالی شهرستان سرپل ذهاب هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداو سیما، تاریخ انتشار: 22آبان1396 ، کدخبر: 1896391 : www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
تو این مدت مردم ایلام هم کم آسیب مادی و معنوی ندیدن تو این زلزله
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین