پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۴۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به پروژه‌های در دست اجرا، بیش از ۳۳ هزار خانوار هرمزگانی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

شعار سال: پارسا پروین عصر یکشنبه در نشستی خبری در این راستا اظهار داشت: همزمان با دهه فجر امسال طرح گازرسانی در شش شهر هرمزگان شامل شهرهای بندرعباس، بستک، تخت، درگهان، رودان و بندرخمیر اجرا می‌شود.

وی اعتبار گازرسانی به این شهرها را 570 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: با انجام گازرسانی به شهرها 33 هزار خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان با تاکید بر امنیت و صیانت از شبکه گاز شهری، از شهروندان و دستگاه‌های خدماتی خواست تا از هر گونه حفاری در مجاورت خطوط گاز خودداری کنند و قبل از انجام حفاری با شرکت گاز هماهنگی لازم را به عمل آورند تا مشکلی ایجاد نشود.

پروین با بیان اینکه روزانه بیش از 14 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان تولید می‌شود، اضافه کرد: توسعه خدمات گازرسانی به نقاط مختلف استان رویکردی مهم در جهت توسعه رفاه عمومی و خدمات‌رسانی به صنایع راهبردی منطقه است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به شهرها و مناطق صنعتی هرمزگان سال‌ها مورد تقاضای مردم و فعالان اقتصادی بوده است، اضافه کرد: هرمزگان استانی پرظرفیت در بعد برخورداری از منابع انرژی است که امروز نقش آن برای همه کشور شناخته شده است.

این مسئول، صنعت گاز را یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین زیرساخت‌های لازم برای توسعه استان برشمرد و گفت: شرکت گاز استان، با اولویت قرار دادن گازرسانی به روستاها و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه حرکتی بزرگ در جهت پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و محرومیت زدایی انجام داده است.

فعالیت رسمی شرکت گاز هرمزگان از سال 1389 آغاز شده که احداث خطوط انتقال شهرک‌های صنعتی و اجرایی کردن عملیات گازرسانی برخی شهرهای این استان،‌ از جمله فعالیت‌های این شرکت است.

شبکه جامع گازرسانی به شهر بندرعباس مرکز استان هرمزگان در 14 مرحله تعریف شده که نخستین مرحله آن در ساعت 1390 در محله گلشهر بندرعباس به طول 50 کیلومتر کلید خورد.

هم اکنون حدود شش هزار مشترک در هرمزگان تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار دارند که علاوه بر این تعداد 18 ایستگاه CNG و چهار نیروگاه (شامل نیروگاه خلیج فارس ، نیروگاه حرارتی بندرعباس، نیروگاه ایسین و نیروگاه مپنا قشم) نیز از شبکه گاز طبیعی در این استان انشعاب گرفته‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 21 آبان 96، کد مطلب: 1571639 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین